Svinīgi noslēgusies Coca-Cola Svētdienas Līga
Sanita Heinsberga, 28.07.2009., 08:4026.jūlijā, LU Stadionā svinīgi noslēdzās Coca-Cola Svētdienas Līga. Coca-Cola Svētdienas Līga ir bezmaksas sacensības futbolistiem un karsējmeitenēm, kas četras svētdienās pulcēja vairāk nekā 1000 aktīvā dzīves veida cienītāju no visas Latvijas.
Stāsta Coca-Cola Hellenic Latvia Sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Sanita Heinsberga: "Dalība aktīvās atpūtas pasākumā Svētdienas Līga daudziem jaunajiem un sportiskajiem jauniešiem jau izveidojusies kā tradīcija – to pamanījām, redzot vairākas komandas visas svētdienas gan pagājušajā gadā, gan šogad. Prieks ir redzēt arvien vairāk nākamās karsējmeitenes, kas vēlas apgūt atraktīvas un enerģiskas dejošanas pamatprincipus. Svētdienas Līga visus sportot gribētājus gaidīs arī nākamgad!"
Visās svētdienās pasākuma dalībniekiem bija sarūpēti dažādi pārsteigumi, konkursi ar īpašajiem pasākuma viesiem, kā pazīstamo futbolistu Imantu Bleideli, kurš lika jauniešiem trāpīt vārtos no liela attāluma, Latvijas telpu futbola izlases galveno treneri Artūru Šketovu un citiem. Turnīru pirmajā svētdienā atklāja raidījuma SEMS vadītājs Armands Tripāns, savukārt tas noslēdzās ar kopīgu augļu kūkas baudīšanu, karsējmeiteņu dejām un īpašām balvām Svētdienas Līgas dalībniekiem.
Pēdējo Svētdienas Līgas sacensību laikā notika īpašs konkurss visiem pasākuma dalībniekiem un viesiem, kura laikā ikviens varēja uzrakstīt savu ieteikumu, kā padarīt ikviena dzīves veidu aktīvāku. Saņemtie priekšlikumi bija gan asprātīgi, gan arī noderīgi – sākot ar fiziskām aktivitātēm un atteikšanos no kaitīgajiem ieradumiem un beidzot ar ierosinājumiem piedalīties Svētdienas Līgā, kur iespējams aktīvi un interesanti pavadīt laiku, gan arī daudz smieties, jo smiekli pagarinot dzīvi. Interesantāko atbilžu autori saņēma balvas no adidas un Coca-Cola. Savukārt īpašo balvu – iespēju mēnesi intensīvi trenēties kopā ar karsējmeitenēm no Most Wanted Crew ieguva 4 meitenes (Lauma Stankeviča, Agnese Pauļonoka, Anna Zankovska, Maija Lūkina), kuras regulāri izmantoja iespēju apgūt karsējmeiteņu deju soļus.
Tāpat papildu jau tik ierasto iknedēļas uzvarētāju noskaidrošanai, tika pasniegtas arī dažādas specbalvas Svētdienas Līgas dalībniekiem. Īpašo balvu no populārā jauniešu žurnāla Sīrups ieguva atraktīvā meiteņu komanda Knopki, savukārt īpašo Coca-Cola balvu – dzērienus visam gadam – saņēma komanda Salmiņi, kas piedalījās visās četrās Svētdienas Līgas sacensībās, turklāt ar ļoti labiem rezultātiem. Jāatzīmē, ka šī ir jauktā komanda, kurā spēlēja zēns un divas meitenes. Tāpat balvu no Latvijas Futbola Federācijas – biļetes uz Latvijas Futbola izlases spēlēm ieguva komanda McDonalds, savukārt komanda UVS ieguva īpašu balvu – iespēju mēnesi trenēties profesionāla trenera pavadībā. Iespēja tikt pie adidas bumbām tika arī tiem, kam sacensību laikā nebija tik ļoti veicies, kā citiem, noķerot Most Wanted Crew karsējmeiteņu spertās bumbas.
Coca-Cola Svētdienas Līga ir futbola un karsējmeiteņu sacensības jauniešiem vecumā no 12 līdz 16 gadiem, kas norisinās jau ceturto gadu. Šī sociālā projekta mērķis ir veicināt fiziskās aktivitātes, nostiprināt aktīva dzīvesveida tradīcijas un motivēt jauniešus vairāk nodarboties ar sportu. Projekts tiek īstenots vasaras mēnešos, kad ievērojami samazinās stundu skaits, ko jaunieši pavada sportojot, jo vairs nenotiek nodarbības skolā. Šogad kopumā sacensības apmeklējuši aptuveni 1000 aktīvā dzīvesveida piekritēju, par balvām sacentušās 161 komanda (vidēji 40 komandas vienā reizē).
Plašāka informācija Coca-Cola Svētdienas Līgas mājas lapā www.coca-cola.lv/svetdienasliga, Pasākums notiek sadarbībā ar Latvijas Futbola federāciju, kas izstrādājusi sacensību nolikumu. Sacensības informatīvi atbalsta jauniešu žurnāls Sīrups un portāls www.hc.lv, savukārt balvas sarūpējis sporta industrijas līderis adidas.
MiaSax
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.DimaSax
ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .lada_detal_vlmt