Otrās Coca-Cola Svētdienas Līgas sacensības pulcē vairāk kā 200 dalībnieku
Sanita Heinsberga, 14.07.2009., 07:4212.jūlijā LU Stadionā notika jau otrās Coca-Cola Svētdienas Līgas 2009 sacensības, kuras pulcēja vairāk kā 200 aktīvā dzīvesveida cienītāju. Kopumā futbola spēlē sacentās 44 komandas, savukārt dejotprasmi kopā ar Most Wanted Crew apguva 4 meitenes.
Īpašais pasākuma viesis bija bijušais Latvijas izlases spēlētājs Imants Bleidelis. Slavenais futbola spēlētājs iesaistīja pasākuma viesus dažādos konkursos, tostarp bumbas žonglēšanā, tāpat I.Bleidelis dāvāja jaunajiem spēlētājiem savu autogrāfu un daudz vērtīgu padomu, kas viņiem noderēs ne tikai Svētdienas Līgā, bet arī citās sacensībās.
Coca-Cola Svētdienas Līga ir futbola un karsējmeiteņu sacensības jauniešiem vecumā no 12 līdz 16 gadiem, kas norisinās jau ceturto gadu. Šī sociālā projekta mērķis ir veicināt fiziskās aktivitātes, nostiprināt aktīva dzīvesveida tradīcijas un motivēt jauniešus vairāk nodarboties ar sportu. Projekts tiek īstenots vasaras mēnešos, kad ievērojami samazinās stundu skaits, ko jaunieši pavada sportojot, jo vairs nenotiek nodarbības skolā.
Kopumā Svētdienas Līgas divās sacensību dienās piedalījušies jau gandrīz 400 aktīvā dzīvesveida piekritēju no dažādām Latvijas pilsētām, tajā skaitā Salaspils, Saldus, Siguldas, Ogres, Olaines, Tukuma, Ķekavas, Rīgas un citām. Jaunākajā grupā (12 – 14 gadi) par balvām sacentās ne tikai puišu komandas, bet arī jauktā komanda, kurā spēlēja 2 meitenes un 1 puisis. Šī komanda savā vecuma grupā izcīnīja 1. vietu. Visi sportot, dejot un līdzi just gribētāji būs laipni gaidīti arī trešajās – priekšpēdējās Coca-Cola Svētdienas Līgas sacensībās. Svētdienas Līga kopumā notiks četras svētdienas un noslēgsies 26.jūlijā.
Iegūt plašāku informāciju, kā arī pieteikt savu dalību Coca-Cola Svētdienas Līgai ir iespējams, izmantojot īpašo sacensību mājas lapu www.coca-cola.lv/svetdienasliga, vai arī zvanot pa tālruni 67240571. Pasākums notiek sadarbībā ar Latvijas Futbola federāciju, kas izstrādājusi sacensību nolikumu. Sacensības informatīvi atbalsta jauniešu žurnāls Sīrups un portāls www.hc.lv, savukārt balvas sarūpējis sporta industrijas līderis adidas.
Batteryqnk
Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067Phoenixefp
The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknownLorduet