Tēma: emo - vai tā ir "pozēšana", vai dvēseles stāvoklis; jūtu izpausmes?

SkaKri, 07.08.2005., 13:42

pirms pāris dienām pavēroju pāris cilvēkus "vērmanītī"... skatos - stāv divas meitenes, runājas kko... blakus stāv vēlviena - vnk klusē... klausās. un tad tiek izsprausts stulbs "joks" - eu tu esi īmō???

tad nu tā. vēlos šoreiz "apgaismot" dažus cilvēkus, kas pieņēmuši šādus, un citādus izteicienus. totally lame!

"emo" - tiešā tulkojumā nozīmē "emotionally-driven hardcore punk" vai vienkāršāk  -  "emotional-hardcore"! daži arī to tulko no latīņu valodas "emovere" (jūtas; sajūtas)... tur nav nekādas saistības ar trulu "gruzīšanos", stulbiem jokiem, un sorry - pozēšanu.

o jā - pozēšana! ir jau "feini" - izlikties par kādu citu - savādāku, tikai tādēļ, lai pievērstu sev uzmanību - tevi pažēlotu, utt. :P (atkārtoju - ) LAME!

...manā (protams - subjektīvajā) skatījumā - emo ir kaut kas vairāk, nekā stils. tā ir jūtu uztvere, pasaules redzējums. tas, ka cilvēks ir jūtīgs, vai kluss - nepadara viņu par "īmõ"!

tad nu tā - jautājums: kas ir emo?

domājams, ka daudzi no jums ir redzējuši īsfilmiņas "How To Be Emo", vai "Emo Farm"... teikšu divus vārdus -
sabiezinātas krāsas! vai zināji, ka "īmo" stils aizsākāsFrom First to Last "post-punk" ērā? 90' gados maza daļiņa mūziņu aizsāka jaunu mūzikas stila ritējumu - šīs grupas bija - "Indian Summer", "Evergreen", "Current", "Shotmaker", "Portraits of Past", un "Julia". šīs nosauktās grupas, ar laiku iemiesojās vienā, kopīgā simbolā, ko tagad dēvējam par emo, kas aizsāka dramatiskas voklālu izmaiņas - izpildījuma stilā...

 

daži to sauc vienkāršī par "gaudošanu", bet tas tomēr ir kas vairāk. šis mūzikas novirziens nāk no sirds. dziesmu teksti pārsvarā ir par lauztām sirdīm, meitenēm... jūtām...

emo - tas nav tikai "fashy" brilles (plastmasenes), vai nevīžīgi, reizēm taukaini mati, kas sasukāti pāri (pārsvarā) labajai acij...
tas ir kas vairāk.

(informācija ņemta no en.wikipedia.org)


157 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
edgars (dsgn@inbox.lv), 07.08.2005. 22:38:21 (ip:193.109.211.129)
Komentāra reitings: 0.219

neaizķēra manu lauzto sirdi šis raksts. laikam jau tādēļ, ka pārāk relatīvi teikt ir pozeris [un KĀDA GAN ĪSTENĪBĀ ATŠĶIRĪBA/DAĻA MUMS?] uz kādu.
wannabe-emo varbūt ir foršāki par īstiem emo.
un vispār jāpievienojas kautkur sen teiktam un šovakar sarunās runātam: nojauc robežas un sienas ap sevi!

kristiine (kicki@apollo.lv), 08.08.2005. 05:57:13 (ip:84.237.173.90)
Komentāra reitings: 1

kaut kā pliekani :/ kā gan tik strupi var noraksturot emo, un vispār atkal sanāk iedalīšana, stilīgie, nestilīgie, panki, metaļugas, es nez ...
protams ir jauki, ka cilvēki ko dara, šajā gadijumā raksta rakstus izsakot savu subjektīvo viedokli. arī par emo look kas to var tā konkrēti noteikt cilvēku stereotipi, tātad tur atkal var būt ļooooti dalīts ''pareizais'' emo !

m2acis (m2acis@hc.lv), 08.08.2005. 06:12:15 (ip:195.234.144.2)
Komentāra reitings: 2

wikipēdija ... he-hēīī. Brīžus, kad kādu nosoda vai vienkārši aizrāda, ka viņš nav īstais, bet cenšas par tādu izlikties, uztveru ar dalītām jūtām. No vienas puses ... piekrītu, ka tas ir lame, bet no otras puses, ko tad mēs varam spriest par citiem. Vēl īpaši tad, ja par viņiem nekā nezinām. Tik ieraugām uz ielas, ka mati ir tumšāki kā citiem, acis vairāk uz leju un vairāk piesegtas. Esmu atejists ( :D ), bet teikšu tā "Tev nebūs tiesāt un tu pats netapsi tiesāts" ;) ... lai peace uz zemes un cilvēkiem labs kernelis

kristiine (kicki@apollo.lv), 08.08.2005. 06:18:58 (ip:84.237.173.90)
Komentāra reitings: 0

īstenībā nemaz nau tādi stili ir tikai cilvēki ar dažādiem izskatiem, neiedalīsim tos !!! :D

artemijs (artemijs@hc.lv), 16.11.2005. 13:32:22 (ip:80.232.147.242)
Komentāra reitings: 0

Piekrītu Edgaram - nojauc robežas un sienas ap sevi!

dzēsts lietotājs, 23.01.2006. 18:41:25
Komentāra reitings: 0

mani uztrauc tikai viena lieta - kādēļ bildē ir redzama grupa From First To Last. nē nu tas, kādēļ, tas man pat varbūt ir skaidrs, bet kāpēc daži grupas dalībnieki ir nelietīgi apgriezti? :D ok, raksts diezgan labs, kaut gan nepilnīgs. bet labs.

frantic girl, 03.02.2006. 13:22:36
Komentāra reitings: 0

un kas gan tevi padara par emo? ..... ir cilvēki kurus nakad neviens nepieņem- tādēļ rodas pouzeri....

skakri, 12.02.2006. 20:46:02
Komentāra reitings: 0

mani nekas ne-par-ko nepadara! es vienkārši esmu ES PATS. neiedalu sevi nevienā "stilā", "subkultūrā", pat "barā" ne!

dzēsts lietotājs, 01.05.2006. 10:18:08
Komentāra reitings: 0

Redz kaa atkal sanaaak-it kaa ''emo'' ar sawu stiltu atshkjiras no paareejiem, es nez, vai veelas vai ne, bet pieveersh savu uzmaniibu apkaarteejo fonaa, tachu tomeer atkal sanaak taa daliishana kaut kaadaas nejeedziigaas grupaas. Taa ir atkal iekljaushanaas konkreetos raamjos, bet vai tad tas nav domaats lai atshkjirtos? Raksts ir ljoti nepilniigs, vispaar winjam neredzu nekaadu jeegu, jo liidz galam tomeer neko nepasaka. Vajag vairaak pappeetiit sho teemu, nevis tikai Veermnaiitii paveerot 2 meitenes & wiss taps skaidrs...kkas dumjsh...

dzēsts lietotājs, 09.05.2006. 11:53:16
Komentāra reitings: 1

manupraat emo dziivesveids un stils nekam neder it seviski jauniibaa jo dziive ir paaraak iisa lai gruziitos, bet muuzikai gan nav ne vainas!

neluuri, 02.06.2006. 14:07:12
Komentāra reitings: 0

nee...kkas dumsh ir teikt, ka emo ir cilveeki ar melniem matiem..un nemaz nevar taa uzrakstiit, kas ir emo...bet shis raksc nemaz naw tik slikts..=)

dzēsts lietotājs, 06.06.2006. 13:42:06
Komentāra reitings: 0

Un atkal neizbēgami cilvēks tiek raksturots pēc stila! Tas ir gužām nepareizi. Es kluasos roku, metālu un interesē sātanisms (tikai interesē), bet tāpēc es nestaigāju apkārt kerzos, ādas jakā, ar melni lakotiem nagiem utt. Daudziem (runa par emo stiliņu, un visu, kas ar to ir saistīts) ir vnkārši kā stila maiņa, kā pārkrāsot automašinu bez interjera izmaiņām (tādus lopus es pazīstu daudz - nožēlojami) Bet ir cilvēki kuri vnk tādi ir, un tur neko nevar mainīt. Tāds mans viedoklis, ja nepatīk, tad palabojiet ;)

dzēsts lietotājs, 27.06.2006. 08:26:59
Komentāra reitings: -1

nēsi labāk emo - esi vnk tu PATS !!!

ir tik TURE EMO :D ! kājas skujs, biseksuāli, raud par to ka putra dārgāka palikusi un tmalidzigi.. tas viss ir bērnišķīgi..!

Ne-emo (briedizz@inbox.lv), 08.07.2006. 09:55:01 (ip:194.187.101.182)
Komentāra reitings: 1

jaam, taa emo padariishana saak likt sevi maniit arvien biezhak... Starp pazinjaam ar vinji saak vairoties, nu nez nez kaa tur ar vinjiem ir, ja pat vinji iisti nevar atbildeet - akas tad ir -Emo? manupraat lielaakoties taa ir jeela iepozeeshana. Nee, es neesmu pret vinju aareejo veidolu, tas pat piesaista, bet uzskati tik ljoti banaali ( tas par pozeetaajiem, kas manupraat sastaada 95% no visiem tiem kuri deevee sevi par "iistajiem" emo).
ak jaa Vaardam emo ir veelviens izskaidrojums-Paildzināto Masīvo Ogasmu (Extended Massive Orgasm (EMO))

kiky (krikia@inbox.lv), 12.07.2006. 21:15:49 (ip:87.110.95.154)
Komentāra reitings: 0

Heh, vai nav smieklīgi? Cilvēki tikai piekabina sev visvisādas "birkas", lai citu acīs būtu "stilīgi". Bet vai tas vispār ir tā vērts? Tāpēc jau arī rodas tik daudz aizspriedumu par visiem "melnajiem". Vienkārši cilvēkiem tas liekas interesanti, bet tā vietā, lai viņi noskaidrotu ko tad vispār grasās pārstāvēt viņi vienkārši paziņo - šodien es esmu emo! Tomēr kad kāds uzdod jautājumu - kas tad īsti ir emo?- viņš vienkārši neko normālu pateikt nevar, jo nezin. Un, manuprāt, tieši tāpēc ir radušies tik daudz aizspriedumu par metālistiem, gotiem, emo...
Varbūt tie ir tikai mani nerealizējamie ideāli, bet tomēr, ja Tu grasies ielikt sevi kādā rāmī, ir taču jāzin kādā, vai ne? Neviens stils, lai arī kāds tas būtu nav tikai drēbes, kosmētika... tas ir kas vairāk... tas ir dzīvesveids, domāšana. Tāpēc arī man šķiet, ka nevar par kaut ko tā vienkārši kļūt. Vai nu Tu esi, vai arī nē, par emo (vai vēl kaut ko) nevar kļūt dienas vai nedēļas laikā un tie, kas iedomājas, ka var gan tikai "piesārņo" tā visa patieso būtību...

neluuris.., 18.07.2006. 09:16:16 (ip:81.198.243.103)
Komentāra reitings: 0

nekaadu raamju..ko gribu to daru..:D

baigaa, 04.08.2006. 11:04:21 (ip:84.237.132.78)
Komentāra reitings: 0

man radas sajutā ka neviens nezin kas ir īmo..tā konkreti..un tapec ir gruti uzzinat kas tas ir jo visi tikai aplinkus runā.

Agnesiite, 28.08.2006. 22:01:40 (ip:83.223.156.230)
Komentāra reitings: -1

man patiik emo, jo vinji ir iipasi, patiesiibaa man vinji liekas seksiigi... Emocionaali un mulsinoshi... vienkaarsi super... Gribeetu kaadreiz uzzinaat, kaa skuupstaas smukie emo dzjekinji ar piirsu luupinja... hmmm... zeel, ka personiigi nevienu nepaziistu... Gribu iepaziit:) seit ir kaads?:)

Signe, 02.09.2006. 19:19:50 (ip:195.13.222.130)
Komentāra reitings: 0

Es vienkaarssi dievinu vinnus!!! vinni ir totaali super cilveecinni ar savu es!!!!!!

Signe, 02.09.2006. 19:22:12 (ip:195.13.222.130)
Komentāra reitings: 0

Es dazzus paziistu bet gribeetu iepaziit veel kaadu... un par piirsingiem runaajot... man viens jau ir bet gribas veel un veel un es jau leenaam paartopu par emo, man sskkiet ka nevareetu bez vinniem dziivot!!!:(

-infest- (not_listening@inbox.lv), 03.09.2006. 15:54:24 (ip:87.110.98.195)
Komentāra reitings: 0

Kaa to visu vareetu nosaukt(?)....Stereotipi?! ...Hmm diezin kurš būtu tas, kas pateiks un iedalīs mūs (cilvēkus) pa stiliem, dzīves veidiem (uztveres), uzskatiem... Kurš??? Sorry nedomāju, ka ir tāds cilvēks!
Nu ja! Protams visam ir (arī emo) aptuvens teels peec kura iedalaam, bet tas ir ļoti daudzveidīgs un neskaidrs.. Haah vispār domāju, ka tam nav noziimes kaapeec izveelas stilu, kaut vai pooozeešanas dēļ... damn NU UN? Piemēram es varu būt emo, metāliste varbuut pat saldaa (;D) .....bet iemesls kaapeec izveeleejos šo stilu ir tikai manā zinjaa.... luuk taa.... un ja kaadam tas nepatiik... taa noteikti nebuus mana probleema...

Sagita (rainers112@inbox.lv), 04.09.2006. 17:36:43 (ip:84.237.224.63)
Komentāra reitings: -1

EE Tu vispar apjedz ko tu runa latvija reti kads ir ĪmŌ.Tu doma ka mes nevaretu but ĪmŌ rukti kludies tas Ir ieSpeJams Visiem Pat tEf!! Ja vIenk tu to Loti Gribetu Tu JAu Sen butU par TO kluvUsi es njeUzskatU SeVi par ĪmŌ bET Gan paR to FANU Es atDzistu es Fanoju Par ĪmŌ..Bet mna zinak But TIkai MetaliSTei.....Ee Un kaDa jums dala ja tam CilWekam KAs ir saGerbies Viss ir KartibA ka istam ĪmŌ kapec mes NevareTu vinu Ta SaukT??????/To juS gan |nevaraT aizLiekt!!;P

Cerams Ka juS mani SaprataT un NepaRpratat!!;(
Labi Es PateiCu viSu ko DOmaju!!

emo, 11.09.2006. 17:54:03 (ip:87.110.84.16)
Komentāra reitings: 0

emo ir wnk super beidziet kritizēt!

skakri, 12.09.2006. 21:45:57
Komentāra reitings: 0

"Es dazzus paziistu bet gribeetu iepaziit veel kaadu... un par piirsingiem runaajot... man viens jau ir bet gribas veel un veel un es jau leenaam paartopu par emo, man sskkiet ka nevareetu bez vinniem dziivot!!!:("

... :DDDD

HateEmo (alisons2@inbox.lv), 15.09.2006. 15:17:20 (ip:80.232.140.116)
Komentāra reitings: -1

Uzskatu, ka būt par Emo ir sliktākais kas vien var būt, tā ir pati zemākā pakāpe, bez variantiem, un varbūt tagad kāds emo kad lasīs sāks braukt man virsū, bet tās ir vnk domas.

Da4ux, 16.09.2006. 20:10:58 (ip:87.110.170.39)
Komentāra reitings: 0

eemm es nedomaaju ka emo ir slikti cilveeki vnk vinji uzskata sevi atskiriigaakiem... vienaa vietaa lasiiju ka emo paarsvaraa ir homo un bisex... es uzskatu taas par mulkiibaam!!! kaa tas var buut? man pashai patiik tas stilinjsh!!! un es neesmu lezbe vai bisexuāla....
kkāds sviec lieciet tak tiem emo mieru vinji neko sliktu negrib!!! mees visi tak esam cilveeki!!!

emo_spras, 24.09.2006. 05:06:57 (ip:81.198.234.220)
Komentāra reitings: 0

emo draugs ir dimanta vertee. saprotosh un lielisks,gudrs...nepiekriitu visam filminjaam par emo...ja ieverosiet taas visas ir humora filminjas, NEKADA NOPIETNIBA. tapeec jaucilveki vinjus nesaprot...

SKARBAA PATIESIIBA PAR MUMS. . .

Shadow, 26.09.2006. 22:11:20 (ip:81.198.34.145)
Komentāra reitings: 0

vai naw bedzjeedziigi runaat par emo? galu galaa mees katrs izveelamies par ko buut..dazji teelo (un kas tur tad ir sliktc??), dazji ir patiesi.. cilveeki ieliek sevi raamjos,lai justos droshaak..tie kuri var iztikt bez tiem,tikai priex par vinjiem.. :):):)
bet ja tu esi taads vientuljsh..nu ko kapeec lai tu nesleeptos aiz kaada raamja..ja taa tu juuties labaak..
cilveeki,kas pazist shos "iistos" vai "neiistos" jau neskataas,kas vinjiem muguraa..vinji iepaziist vinju raxturus (starpcitu 24 h diennaktii teelot nevar..)
kapeec visu laiku tiek daliic,tak lieciet vinjiem mieru..lai dziiwo visi..ar ko gan vieni labaaki par otriem..STILAM NAW NOZIIMES, pie vainas i muusu ATTIEXME.. visi mees esam tikai cilveeki..un ko taalaak..lai jau reperi klausaas savu repu, metaalisti metaalu..katram ir sava izveele un naw par to jaanosoda..jo nevisn nav labaax - mees visi esam TIKAI cilveeki..(ja nu vieniigi iznjeemumi,kas i slimi un nedomaa ka ir cilveeki..)

agita (agita07@inbox.lc), 29.09.2006. 19:57:19 (ip:80.232.220.20)
Komentāra reitings: 0

es pati personīgi arī esmu "emo"...un es neko neslēpju, es esmu kas esmu..tā ir mana personība un viss..

dana (desteny22@inbox.lv), 30.09.2006. 14:05:01 (ip:62.85.32.249)
Komentāra reitings: 1

.. hmm .. --> Lasot visus šos te rakstus, nn domas . Rodas tik daudz kā sakāma.. Emo ?? . man besy viss šie cilvēeki, kas atļjaujas kritizēt kādu konkrētu stilu . Tas ir stulbi !! Uzskatu, ka pāsvarā to dara --> šāda tipa cilvēki --> basketbolisti, saldie .. vnk cilvēki, kuri nespēj ārēji parādīt, to, kāa jūtas .-- To, kādi winji ir patiesīibāa !! Vāji cilvēki, kpēec vaijrums --> grib uzdot jautājumu . N piemēram Emo --> kas ir Emo ?? . Vaij tadc to nevar redzēt pēc izskata, vaij tiešām jāauzdod , šis muļķīgaijs jautājums . Katrs tač uzskata Emo , kā vēlas, katram ir savs uzskats, kas viņji ir !! Un kpēc mēs domājam, ka tieši mūsu uzskats ir pareijzs ?? . Katra domas ir svarīgas un nevar iedalīt
Pareijzās-
Nepareijzās ..
katram tās ir unikālas .. Kpēec vissi grib kritizēt cilvēkus, kur prot atšķirties, kuri vnk vēlas būt tādci kādi tie ir ?? . Vinji savas domas parāda izskatā, nebaijdas no Tā --> vaij tāas patiks , vaij nepatiks citiem . Un tieši Jūus, kas atļjaujas viņjus kritizēet , Tieši jūus esat vāaji un pat dumji, jo nespējat pieņjemt, ko savādāku ..
Domāju, ka nav grūuti izprast, ko es domāju par Emo !! . ?? Mīlu cilvēkus, kādi ir vīnji .. Viņjos ir kas īpašs, kas nespēej Tevi atstāt vienaldzīgu !!
Citi saka .. nevar tāa vienkārši kļūt par Emo ?? Kpēc ne ?? vaij ir kāds konrēts vecums no kura Tu drīksti kļūt par tādcu cilvēku !! . Tu taču sēžjot pempēros vēl neēsi spējīgs saprast, kāds esi ?? kādas ir tavas domas, izskats .. Jāa, piekrītu tam, ka par to nekļust, tādc vienkārši esi !! . Un tie, kas tādci ir , --> nav nozīmes no kāda vecuma, Tie ir Emo [[ vaij kāda cita stila piekritēji ]] Un tev nav tiesība teikt --> Nēe, viņjšs nav īsts , tikaij tēlo . Kā Tu vispār to vari zin;at, ja pats tādc neēsi >>??
Ja cilvēks ir Emo , vaij kāds cits .. Acīmredzot viņjs tāds vēlas būt, un tam ir pamata .--kpē tāa .
Un galu galāa, kāda Tev TUr daļa ?? nekāda ., Ja neproti to pieņjemt, --> tadc esi pats vaijnīgs!!! .

dana (desteny22@inbox.lv), 30.09.2006. 14:11:55 (ip:62.85.32.249)
Komentāra reitings: 1

.. Jā, es esmu tikaij par Emo [[ un citiem stila piekritējiem]] .

bet tas nenozīimēe, ka es tagac eju pa ielu un kritizēju apkārtējos, [[ ja nn vieniigi tadc, kad tieku aiijskarta pati]] , kuri nav tādi .. Es vnk eju garām ., katrs mēs esam dažjādi un man par to tikai prieks, Bet būsim tik jaukki un nekritizēsim cits citu !! tā būs vieglāk mums visiem..


Un Emo mūzika ir tiešām , kautkas īpašs . Tāa nav tikaij kliegšana, vaij kā to dēevēe . Tāa ir unikāala, dziļja .. ar jēgu .. 'Tām ir pamats tādām būt ..

Mariana (marianaxox), 24.10.2006. 16:30:03 (ip:85.158.78.43)
Komentāra reitings: 1

Par ko mes vispaar runaajam? Par stiliem? Tas vis ir galiigi garaam...emo , panks vai kads cits...vai nav vienalga..! Taas pashas dreebes un mati vien ir...un kas vispaar ir stils? Cilveeks ir taads,kads nu vins ir un gerbas taa kaa pats uzskata par labaaku...tas arii vis! Cilvekiem vien patiik aprunat citu cilveeku dreebes un izskatu..aprunaa visus gan emu,gan pankus vai vai arii parastu sladu gerbushos blondiiniiti....nevaj vienkarshi paraak aizrauties ar tiem stiliem ....ai un ko es te vispar daru...? Rakstu komenataru..ideaali...nu labi...taas ir manas domas... un nekas taas nespees mainit!!!

Friidis, 27.10.2006. 11:00:42 (ip:87.110.103.247)
Komentāra reitings: -1

veiniigais kas var buut suudiigaaks pa urlaam ir EMO

_mE./, 27.10.2006. 14:59:05 (ip:87.110.14.110)
Komentāra reitings: -1

pizdi!urlas smird..!!

naa. (unce10@inbox.lv), 31.10.2006. 10:02:39 (ip:62.63.154.10)
Komentāra reitings: 0

es samekleeju sho rakstu, jo pec briivlaika daudzi cilveeki mani taa ir saakushi deeveet.es zinu, ko noziimee emo..itkaa man patiik my chemical romance, the used..un dazjas bik depresiivaakas grupas..es iizsti nemaaku noteikt, vai esmu emo..man patiik rakstiit depresiivus dzejoljus par saapeem, kas manaa dziivee ir bijusas samērā daudz.es gjeerbjos sarkanaa un melnā kraasaa, jo taas man tiik vislabaak..es pati esmu diezgan druuma, jo esmu garastāvokļa cilvēks..es nesaprotu - esmu emo vai ne??

naa.. (unce10@inbox.lv), 01.11.2006. 13:26:18 (ip:80.233.176.43)
Komentāra reitings: 0

es personiigi uzskatu, ka " stils" vnk noraada tavas intereses..tu redzi, ka kaads cilveeks ir gjeerbies apgjeerbaa, kas raksturiigs emo un tu uzreiz saproti shii cilveeka intereses, ja vien shis stils nav vnk taapeec, ka tas redz ir modee..

pokemons, 01.11.2006. 23:45:54
Komentāra reitings: 0

Kaaa man kretinee, ka wisi saka EMO, juus te kaut wiens esat EMO...
.sheit ir pilns pozeriiishu, wai labaakajaa gadiijumaa pokemonu!!!.=].
.man wispaar kretineee, ka es eju pa ielu un pasak uz manis EMO puika iet!!!Gribaaas wnk purnu izdauziiit!!! :@
.baaac, es taads neesmu, es tikai weel esmu pokemons!!! :@

santa ze., 02.11.2006. 06:18:17
Komentāra reitings: 2.363

khm pokemon - tu pavisam noteikti nezini,kas tiek dēvēts par pokemoniem. :)
un vispār - pseido-emo ir mode.
un tieši viņi rada iespaidu pārējiem, jo tie īstie,kuri tiešām ir sakarīgi emo kā emo, nelec laukā no masas kliedzot - es gribu mirt!
piedod.realitāte.
kura man kretinē. :)

nezaale, 09.11.2006. 12:17:16
Komentāra reitings: 1

tikai tagad šo rakstu izlasīju, tāpēc atļaušos mazliet nokomentēt.
HateEmo-tavas domas nenosodu, bet kāpēctu to sauc par "zemāko pakāpi"? vai tu vismaz to kaut kā vari argumentēt?
godīgi sakot, es vispār nesaprotu, kāpēc kaut ko tādu ir jāapsriež. šī stilos dalīšana vispār ir pilnīgi absurda, manas domas - visi ir cilvēki (panki, emo, reperi utt). kāpēc par to būtu jārunā? viņi ir un to tāpat neviens nespēs mainīt.

mc* (gitux123@inbox.lv), 09.11.2006. 21:08:09 (ip:85.255.69.215)
Komentāra reitings: 0

katrs pac zin kaa vinjsh juutas.
un manliekas kad katrs pac juut vai vinjsh ir iists emo vai nav.
ir jau taadi kas izliekas.
diezgan stulbi.

Emmm (keda220@inbox.lv), 10.11.2006. 16:01:34 (ip:81.198.253.61)
Komentāra reitings: 0

Ja godiigi man patiik Emo un pat ljoti, bet man nepatiik, ka ir cilweeki kas winjus uzskata par saataniem utt... tas naw normaali... :( Winji ir taadi pashi cilweeki kaa mees...
Pati neesmu, bet domaaju, jau kaadreiz to iistenot...

pucina emo (vija16@inbox.lv), 15.11.2006. 19:41:51 (ip:84.237.132.167)
Komentāra reitings: 0

nu gan te visi baigi sarakstījuši1 es pati esmu emo un par to nekaunos, nedomaju ka tas ir kautkas slikts! jo man tas patik! nevar nevienu nosodīt un par lieku visu kritizet! paši paskataties uz sevi no malas! katrs veido savu stilu kaa viņš māk! nedomaju ka citiem butu jaizlem ka gērbties! ja viniem patik tads stils nu tad nepiekasaties
un ja kas tās ir manas domas

SoEmo :), 17.11.2006. 19:55:17 (ip:87.110.138.237)
Komentāra reitings: 0

es pati esmu Emo..
no saakuma taa nedomaaju, bet tagad jau man paaraak daudzi cilveeki to ir teikushi, taapeec arii sevi mazliet par taadu uzskatu.. :) klausos arii emo muuziku.. vnk dievinu to.. :D gjeerbjos arii kkaa taa :) nekur man nav raxtiits, ka esmu emo - tas nav vajadziigs..
un man vnk besii aaraa, ja par emo kkaa dirshaas, vinjus pat nepaziistot! :@
un veel tas - kaapeec neviens neprasa kas ir reperis, bet prasa, kas ir emo??

visi ta4u zin kaa tie izskataas.. reperus vareetu aprakstiit ariii tikai peec izskata, jo kaa var zinaat kaa vinjiem buutu jaajuutas.. un veel arii taa emo-veenu grieshana.. kaa tad... lai buutu emo jaagriezh veenas?? muljkjiibas! tas buutu taapat kaa - ja esi reperis tev jaarepo.. :/

nesaprotu, ko tagad pati uzraxtiiju, bet nu ceru, ka kaads kko daudz maz sajeegs.. :D

nekrienes vidū (merylina6@one.lv), 17.11.2006. 22:41:54 (ip:87.110.123.144)
Komentāra reitings: 0

emo... dveeseles staavooklis. Nav nekaada sakara ar izskatu... taa ir pavisam atshkiriiga domaashana.. dziives uztvere... praats vnk ir attiistiitaags nekaa paareejiem...
Un izskatas ir tikai papildus deva...

deni2s, 19.11.2006. 20:15:33
Komentāra reitings: 1

SoEmi :) : Nu gan tu iebrauci auzās - mūziķim jāmuzicē, dejotājam jādejo, reperim jārepo. Vai neizklausās loģiski?

Bet vispār - agrāk bija reperi, kuri pārtapa par goperiem, tagad tie ir hip-hoperi. Agrāk bija metālisti, tad panki, tad hā cē, tad goti, tagad d emo. Nosaukums tikai mainās laika gaitā, bet doma viena un tā pati - tie ir "pokemoni", kurus "neviens nesaprot" (vai kuriem "viss ir po" - pārfrāzēt var dažādi), kuri cenšas kopēt popkultūras (mūzikas) elku stilu, pie tam visi diezgan vienveidīgi.

Sanita (dredainaalelle@inbox.lv), 20.11.2006. 11:03:25 (ip:80.233.181.94)
Komentāra reitings: 0

man gan patiik gan iimo muuzika, gan pashi iimo.
Lai gan iimo ir diez gan..kaa lai to pasaka.iedomiigi- it ka tam taa nevajadzetu buut, jo iimo jau jaabut emocionaali vaajam, bet vairums tomeer ir speeciigas personiibas, kas ir pretrunaa ar to, kaads ir visparpienjemts iimo.

muuzikaa gan taisniiba- texti par lauztaam sirdiim, iipashi skaudi klausiities meiteneem, kad pametis draugs:)

Mazaa..., 20.11.2006. 15:40:09 (ip:81.198.8.203)
Komentāra reitings: 0

nju nez gan par tiem iimoo....man jau liekas ka tie i sameeraa jauk cilveecinji un velpietam ar labu stilinju...manaa gaumee...:)

deni2s, 23.11.2006. 19:14:39
Komentāra reitings: 0

Videopamācība par to kā kļūt par īstu emo!

http://www.hc.lv/muzika/muzikas-video-klipi/video-how-to-be-emo/

Enjoy! ;)

emo.child., 25.11.2006. 08:35:12 (ip:159.148.200.178)
Komentāra reitings: 1

bāāāāāāc.nu vnk ļaujiet emo mieru.
visiem taču līīdz ausej shitie murgi :@

Maija (red.strawberry@inbox.lv), 28.11.2006. 17:42:19 (ip:87.110.139.107)
Komentāra reitings: 1

Tagad tie ir emo, pirms tam pozeri, vēl pirms tam nāvītes, panki un citi. Cilvēki, kas "iedalās" kādā no šīm kategorijām, ir "visu laiku". Tikai mainoties laikam un cilvēku interesēm, tāpat kā tas notiek modes jomā, jaunieši, kas īsti nezin, kas ir, kas viņus intresē, tātad tie, kas intreses maina nepārtraukti vai ir to meklējumos, maina savu ārējo izskatu, uzvedību un pārējo attiecīgi izvēlētās kategorijas vajadzībām. Izvēlētā kategorija lielākoties ir tā, kas tai mirklī "ir modē" vai ir "stilīgi" (kā nu kurš šīs divas esamības formas uztver). Mode mainās. Tāpat kā neredzam uz ielām tik daudz nāvītes, kā agrāk, tāpat arī neredzēsim emo. Īstie emo paliks, tāpat kā nāvītes.

ieva... (nav...), 01.12.2006. 11:05:19 (ip:217.198.224.175)
Komentāra reitings: 0

kā es ienīstu tos kas domā, ka ir emo kaut arī ir totālas bārbijas/saldie kas nokrāsojuši melnus matus [citreiz pat palikuši blondi] >.<

eva. (pazuda), 03.12.2006. 15:25:11 (ip:159.148.229.50)
Komentāra reitings: 0

iekš portāla draugiem.lv katrs sep'tītais cilvēks sevi uzskata par emo,kautgan tikai divi no 100 cilvēkiem kad uzskata sevi par emo,ir emo.Kad Latvijā uzradīsies kāds jauns stilsno ārvalstīm,visi uz reiz no emo pāratps par tā stila piekritējiem,bet kā emo paliks tikai tie kas paīstam bijuši[un ir]emo.

.Daune. <3. (emo1232@inbox.lv), 07.12.2006. 16:35:15 (ip:62.85.84.22)
Komentāra reitings: 1

.jā.mūs.newiens.nepieņem.jā.un.mēs.esam.aršķirīgi.[!.].
.jā.piekrītu.tew.[eva. (pazuda)].
.whatewer.

I dont care!, 07.12.2006. 23:07:11 (ip:217.198.224.169)
Komentāra reitings: 1

wisai mūzikai ir sava kultūra un tur neko nevar darīt!!!!! So, tiem,kas jūtas aizvainoti, ka pieder pie vienas kultūras, nebūtu pareizi aizvainot citus, ka tie pieder pie citas, un atkal citiem(domājams tiem, kas aizstāv pašas kultūras saknes) naw jēgas un vajadzības noliegt kultūras arvasinājumus utt.
kā gribu, tā ģērbjos, ko gribu, to klausos, kā jūtos, to domāju, rakstu, dzirdu un uztveru. tā, ka iepūt man, ja tew nepatīk! Es īsti nezinu, cik strikti kurš iedala emo, metālistus, gotus, paknkus un citas sugas, bet galvenais ir dzīvot in peace! Fck nemiera cēlājus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. ALL KIND OF ROCK RULZZZ FOREVER!!!!!!!!!!!

naa (unce10@inbox.lv), 15.12.2006. 12:25:00 (ip:62.63.154.10)
Komentāra reitings: 0

nezinu gan..ja es juutos tam piederiiga..???ja mani visas taas emo padariishanas tieshaam patiik??

trapena (trapena@inbox.lv), 16.12.2006. 12:02:46 (ip:80.233.225.133)
Komentāra reitings: 0

bet vai tie emo nav homoseksuāļi,jo draugos.lv var taadas bildes,kur redzams ,ka vini (zeens ar zeenu)skupstaas un miicaas.nu mman kaut kas ir neskaidrs?

naa (unce10@inbox.lv), 19.12.2006. 09:29:19 (ip:62.63.154.10)
Komentāra reitings: 0

nedomaaju, gan ka EMO ir homoseksuaalji..vnk ari shaadi cilveeki var buut piederiigi emo(proti, geji var buut emo)..tas neliedz to..bet tas nenoziimee, ka visi ir homiishi..

students (marihuaniks@inbox.lv), 20.12.2006. 18:23:20 (ip:85.15.214.20)
Komentāra reitings: 1

tā. izlasiju visu. liekas hmm.. interesanti.
personigi pazistu 3 cilvekus kuri izvelejusies gerbties ka emo. un katrs ir pilnigi atsķirigs visās jomas. muzika, matu sakartojums un apģērbs.
ko es ar to gibu teikt... vini nekliedz pa visu pasauli "es esmu emo neviens mani nemil". pieodiet bet tads priekstats rodas no draugiem.lv ja katrs otrais raksta "nāve". otrkart neviens nepievers uzmanibu meitenem ja kas. te tiek nolikti zeni. un treskart draugos ir parak daudz neisti profili ar to zenu emo padarisanu un no ta visi ari secina ka latviesu emo ir ;( jaa. no maniem draugiem vini visi ir superigi pacani :D un piedosanu bet ne tikai gaudojoso muziku klausas un staiga ari ar cita stila piekritejiem. mans teks ir murgains, bet an jau kaut ko sapatat :)

emoviesis, 20.12.2006. 18:26:56 (ip:87.110.145.30)
Komentāra reitings: 1

EMOcionālie rullē!!! Turāz visi kopā!! 4eve` ! Respect viņiem, ka pārņem modi latvijas ciematos..! Peace!! ;) Mēs nākam ar mieru, un aiziesim ar mieru..

azote, 21.12.2006. 19:52:18 (ip:62.85.19.175)
Komentāra reitings: 0

Mnja, paziistu vienu dzeku. Tikai vinjam atskjiras gjerbshanaas stils.. dzirdeju baumas, ka vinjsh ir gejs, bet taas bija tikai baumas.

sadfas, 25.12.2006. 17:39:59 (ip:81.198.14.198)
Komentāra reitings: 0

draugiem.lv sux

unknow (joeyla@inbox.lv), 26.12.2006. 18:21:21 (ip:87.110.228.232)
Komentāra reitings: 1

kas jums cilveekiem vairs ko dariit nav?? ko varat klachoties? kaada jums gar to starpiiba!!! kaadi cilveeki grib buut taadi arii lai paliek!!! juus vinju domas nemainiisiet...

Kārlis, 27.12.2006. 12:35:40 (ip:217.198.238.62)
Komentāra reitings: 0

tev ir tik debīli gailīgi izteicieni. tu esi gailis!

dzēsts lietotājs, 01.01.2007. 15:15:07
Komentāra reitings: 1

kaut kur iepriekš kāda meitene bija rakstījusi - "Kpēec vissi grib kritizēt cilvēkus, kur prot atšķirties, kuri vnk vēlas būt tādci kādi tie ir ??" - un tagad pasaki,kurā vietā emo atšķiras??jā, labi, viņi atšķiras no visiem tiem, kuri nav pozeri, bet, man liekas, ka tad, ja savāktu kopā pankus,reperus un vēl nez ko tur kopā, tad emovienalga būtu skaitliskā vairākumā.kur tur tādā gadījumā atšķirība??
tad jau labāk es tagad teikšu, ka esmu panks un vot tad būšu atšķirīga no citiem un izcelšos.
tas jau sāk palikt par traku!:p

melna kuce, 02.01.2007. 18:01:00 (ip:84.237.148.91)
Komentāra reitings: 0

:D

melna kuce, 02.01.2007. 18:05:41 (ip:84.237.148.91)
Komentāra reitings: 1

tas ir vaax.... cik jus visi te centiisieties pieradit kaads kurs ir :D lol !! nu blaviens pastieties dziivei aciis taa izdraaziis muus visus :D kaa emo taa pareejos!! blaviens nevis parsvars bus emo , bet noladetajiem pokemoniem!!!! :@ tie ir tik nozelojami!! :D vieniigais ticiet pasi sev :D un tas viss ... mees katrs esam ar savu patieso buutiibu ... nelaujiet kadam to ietekmeet... tas ir taa itkaa piegrieztu skabekli un tu smaktu nost!! ...
ziniet emo ok piekriitu "emotionally-driven hardcore punk" :/ bet nahren ir janosoda kads par to kads vinjs ir... homosexuals vai heterosexuals! vai nav vienalga?! kaitinosi!!

SkaKri-emu (skakri@slinkums.logoties.iekshaa.lv), 04.01.2007. 21:07:38 (ip:62.84.1.86)
Komentāra reitings: 2

Vispār, ja es šo rakstu rakstītu tagad - tā būtu pavisam cita retrospekcija. Sviests tas viss ir.

MĪĻIE PUIKAS UN MEITENES!
Vakar, aizejot uz Depiņu, ieraudzīju kārtējo "i wanna be emõ" (izlecējus) cilvēku. Viss jau būtu "Stailiš", ja vien šim indivīdam piedevās nebūtu pašatklājošs akcents - ska (šahgaldiņa) šaļļuks. Nu vienkārši - piemīlīgi. :)

Ar šo tēlošanu neviens nekļūs ne "modīgāks", ne "labāks", ne arī jums būs vairāk draugu. Vienkārši tā tiek parādīts savs stulbums.

Esi emo - tad esi.
Esi metālists - nu bet lūdzu.
Esi panks - arī super!

Bet šitā mūžīgā pokemonu "fīča" - "eu, paskaties, es māku izurbināt punķi no nāss!", utt, nu tas, atvainojiet protams, bet ir jēli.

Un vispār - gribu jaunas kedas.
Un jā - nerakstiet ar "w" ("CAW!") un "zzzz".
Kā Rainis (jebšu Ziedonis - neatceros) vārsmās teica:
"Jo garāka daudzpunkte, jo īsāks prāts."

Bučas! We love you!

dzēsts lietotājs, 04.01.2007. 21:29:46
Komentāra reitings: 1

āāāāā - man par šo visu īmo sviestu rauj tāda hohma. no visiem galiem tik daudz viedokļu un pats jautrākais, ka viņi visi - nu ļāb, ļāb daži ir pretrunīgi.

"Es dazzus paziistu bet gribeetu iepaziit veel kaadu... un par piirsingiem runaajot... man viens jau ir bet gribas veel un veel un es jau leenaam paartopu par emo, man sskkiet ka nevareetu bez vinniem dziivot!!!:("

Bet ar šī komentāra palīdzību es atkal paildzināju savu mūžu par pāris minūtēm - gardi pasmējos :D:D:D

Viss būtu ok, ja cilvēki tiešām būtu īmō ne jau stila dēļ, bet ģan iekšienes - diemžēl - lielākā daļa ir sīki pauzerīši un pōzeri - jo redzies īmō tas ir cool, tgd es būšu stilīga čiksīte vai džekiņš, ja man būs emo pričenīte ar čolkiņu pār aci, ja man būs melnas acriņas un strīpaina jaciņa - lūk par jamiem tiešām var iesmiet. Dūh. man vnk ir slinkums vairāk kaut ko teikt. :D

Bet es mūžīgi atcerēšos stāstu par īmo, kurš skinam nedeva cigareti :D:D:D:D:D

Anna Mollija, 15.01.2007. 14:58:10 (ip:159.148.51.141)
Komentāra reitings: 0

jaa, shis wiss diemzheel ir skaidrs tikay nelielai daljai sabiedriibas un arii man patiesiibaa izdzirdot par taadu subjektu, kaaa "EMO" parauj reeku, jo skatiisimies tak uz sho situaaciju reaali!!! uz situaaciju kas izweidojusies Latwijaa!!!

taatad, cik daudzus emo juus patiesiibaa zinat?! nu taadus kas naw tjipa "all like" ak diews, kas gan shii dziiwe ir par wienu dirsaa izrautu suudu, es esmu siikaa smadzenees nojaataa wanabiju parodija, man ir depresija un tam par godu es diewa deelj, welnc paraawis ieshu lapaak speciaali klausiities depresiiwu muuziku, paraudaat [un newis dariit ko lietas labaa], samiiljot sawu puukaino kropliigo laaciiti un tad grieziishu weenas!!! un wai zinaat kaapeec tas wiss? nee, protams, ka nezinaat jo newienc tachu uz shiis pasaules naw speejiigs izprast mani...aj nu jaa tjipa whatewer, manos 11 gados mani pameta drauġs, [kuram bija 9 gadi]...nju jaa kaa saprataat, taapeec ir pienaacis pasaules gals un es eju griezt weenas, galwenais taa lai wisi to zin un meegjina mani no taa atrunaat!!!

nju...weai naw wisai dzirdeec scenaarijs?!

nee es nesau ka taadi ir wisi emo...taadi ir wisi wanabiji...un iistu emo ir ljoti maz...iipashi jaw Latwijaa...

.... (zane022@inbox.lv), 19.01.2007. 10:47:27 (ip:80.232.223.17)
Komentāra reitings: 0

ko nozime LAME ????

tubijs (pink_girl@inbox.lv), 24.01.2007. 11:16:53 (ip:195.13.171.37)
Komentāra reitings: 1

personīgi Es pazīstu vienu tādu "emo" cilvēku...
Pats dīvainākais ir tas, ka Šis cilvēks - TIEŠĀ NOZĪMĒ - pēc stila nav nekāds pooooozeris, nav vēnu griezējs un nestaigā apkārt sapampušām acīm[smieklīgi, tās mazās meitenes]...uuun, jā, šis cilvēks vairāk ir iekšēji savādāks, Viņa uzskati krasi atšķiras no deformētā vārda - "emo"...
jā, manuprāt, tas ir totāli deformēts.
un es zinu entos, kas dēvē sevi par emocionālajiem. Fui, fui, fui...
jo - daudziem nav sajēgas par iekšējo pasauli. Tie ir muļķiki no TV. :D

Bet sevi vajag pilnveidot, sevi vajag atrast un šis ir tikai starpposms...drīz būs citi brendi, cits kults, citi haosi pēc brenda...:DDDD
taču vajag palikt opašam SEV.

Mensōnīte, 24.01.2007. 12:51:53 (ip:81.198.243.64)
Komentāra reitings: 0

da bļin... emō...:D:D besī ka tik traki daudz pōzētāji un feiki... xD wēl arī krīt uz nerwiem, ka MANI sauc par emo tikai tapēc ka man mainās garīgais.... pff... es esot emo... sōr, bet matu sakārtojums un dažreiz uznākoša depresija tak nepadara par EMŌ...X.o krīt uz nerwiem cilwēku seklums... un tagad mani sauc par pokemonu sōr, emō pokemonu, lai gan man ar tiem sewis žēlotājiem pōzeriem nau nekāda sakara...xD

cuzz (ke@inbox.lv), 24.01.2007. 15:26:21 (ip:62.84.12.93)
Komentāra reitings: 0

neviens tiem emo nepiesietos ja vini tieshaam to uztvertu nopietni vai vismaz viniem patiktu taa muuzika.... bet lielaakaa dalja emo vnk teeelo baigos upurus.... blad nu tieshaam nevar atrast nekaadu citu nodarboshanos iznemot teelot pokemonus!

vitux (Vitux66@inbox.lv), 28.01.2007. 10:11:44 (ip:159.148.3.187)
Komentāra reitings: 1

ka cilveki nesaprot par emo cilvecinu nekluusi tikai tapec ka tu krasojies vai gerbies melna...
emo cilveciniem ir pasiem sava pasauliite kura neviens vinus nekritizeeun saprot....
citi doma es tagad klusu par emo tikai tapec ka krasoju melnas acis,nagus un gerbjos melna...
sie cilvecini neizrada savas jutas vini albak pakluse jo baidas ka kads iebildiis jo vini ir atskiriigi bet ta tas nav,emo cilvecini ir tadi pasi ka parejie bet viniem ir savadaks stils...
nesaprotu kapec neviens vinus nesaprot...
vini jau nav izdariijusi neko sliktu laivinus nosodiitu...
tas ir manas domas ...
ja jums ir kas sakams rakstat man uz e-pastu...

bezmatu matulis (bezmatis@matulis.lv ), 28.01.2007. 14:33:52 (ip:85.254.169.101)
Komentāra reitings: 0

divi ā kvadrātā ir lielāks nekā ā kubā mīnus cosinus kavadraat sakne no 16 ir 2 + 4 reiz matu bezalis ir kaarpainais miež da perdeilis

Mensōnīte, 30.01.2007. 19:20:30 (ip:81.198.243.64)
Komentāra reitings: 0

piekrītu vituxam.... par emō tā wienkārši nepaliksi... un tas kā tu uzwedies tewi tak nepadara par kko tur...:D tauta pamostas!!!! xD iedarbinat smadzenes...:D

vitux (Vitux66@inbox.lv), 31.01.2007. 18:46:30 (ip:159.148.3.187)
Komentāra reitings: 0

nuj apasiem vajadzetu padomat un tad spriest par citien cilvekiem jo pec arienes un uzvediibas tu nrvari pateikt kads tas cilveks ir...
ta pat ir ar emo vinus vien vajag izprast un saprast...
es ciest nevaru tos cilvekus kuri saka ka klust par emo tikai tapes ka krasojas un gerbjas melna ta jau nemaz nav...
un vel man kretine tie cilveki kuri saka ka emo ir galiigi luuzeri bet ka vini ta var teikt ja vini ar to cilveku nav runajusi...
nu nezinu ko tie cilveki doma...

zanjee, 01.02.2007. 12:55:30 (ip:87.110.151.110)
Komentāra reitings: 0

murgs. gribeeju uzzinaat kas tad iisti ir ,,emo,, vai ,,iimo,, , bet peec visiem komentaariem un pasha raxta neko neuzzinaaju un nesapratu .. :// pff*...

zanjee, 01.02.2007. 12:56:02 (ip:87.110.151.110)
Komentāra reitings: 0

laikam piederu pie kautkaada ,,idiotu,, raamja vai kaa ?? .. :P

Ralfs Stanko (satnko@inbox.lv), 02.02.2007. 18:06:47 (ip:217.195.49.213)
Komentāra reitings: -1.04

emmm es piedzimu ka emo nju wairak njeko njewar mainjt

Igors (krutais11@inbox.lv), 07.02.2007. 18:54:27 (ip:84.237.224.75)
Komentāra reitings: 0

man shkkiet ka emo ir cilveeki kam kaukas truukst vai miilestiiba vai arii kautkas gariigs un es peikriitu arii shim rakstam kad ir arii cilveeki kas vienkaarshi tikai grib atshkkirties no paareejiem bet patiesiibaa taa nau iistaa emo buutiiba!cilveeki kas pirmie uzsaaka sho emo buushanu negribeeja vienkaarshi atshkkirties no paareejiem bet gan vinni taa gribeeja izraadiit to kad vinniem kaukas pietrukst un viena no taam lietaam bija miilestiiba!

Egī, 11.02.2007. 15:35:34 (ip:84.237.252.103)
Komentāra reitings: 1

Check your borders once again!

Jā, jā, iedalīsim emō un neēmo, pozeros un visos citos krutākajos...

Ziniet ko? Džeks, kuru uzskata par mūzikālā žanra iedibinātāju, pats saka, ka tāda žanra nav un nekad nav bijis.

un tas mūsdienu ēmō ir kkāds popkultūras paveids.

īmōbērns (Daukste@sveiks.lv), 13.02.2007. 19:13:46 (ip:87.110.113.95)
Komentāra reitings: 0

zini ko EGĪ !!!!! :D:D:D
piedod bet iemaacies rakstiit emo neraksta ēmō, bet gan īmō! :D:D:D:D

edmunds, 14.02.2007. 13:17:55 (ip:159.148.14.229)
Komentāra reitings: 0

nu ko lai saka, diezgan primitiiivi, to jau no 10 cilveekiem 9 var saprast pashi! bet tas 1 ... tas ir poseris! un poseri nelasa shitaadus rakstus!

:) (emo@inbox.lv), 04.03.2007. 17:49:10 (ip:87.110.228.245)
Komentāra reitings: 0

:)

dzēsts lietotājs, 05.03.2007. 20:33:32
Komentāra reitings: 0

kapēc gan visi nevar būt tādi kādi viņi ir?..a?

Ervīns (viins555@inbox.lv), 12.03.2007. 17:52:55 (ip:87.110.116.67)
Komentāra reitings: 0

Es gadreiz nemaz pa tadiem EMO nezinaju, bet vienreiz satiku meiteni kura bija Emo, un ja ta skaidri doma tad EMo nav vien kas griez venas venas un vel kautko dara.
Emo ir jauki labsirdigi cilve kuri, isaka savas jutas stila veida(parsvara) melni mati, melnas drebes un, utt.
Tas ar manas domas par "EMO"

macdiel (lowry), 12.03.2007. 22:37:15 (ip:189.167.13.240)
Komentāra reitings: -2.04

hola

macdiel (lowry), 12.03.2007. 22:38:27 (ip:189.167.13.240)
Komentāra reitings: -1

estan guapos y se visten chido

Puķubērnu Ilze, 14.03.2007. 14:26:08 (ip:84.237.165.37)
Komentāra reitings: 1

kas te par spriesanu veel!!??!! :)
kaadi vinji ir taadi ir un tur neko nav ko apspriest!!! :)
taadi pasi cilveeki kaa visi!! :P
P.S. neesmu Emo!!! :D

Īmo, 18.03.2007. 13:02:52 (ip:84.237.135.70)
Komentāra reitings: 1.04

viennozīmīgi kārtējas pozēšanas izpausmes veids, tiem jauniešiem, kuri nevar sevi pierādīt citā veidā.

negudrie cilveki!, 20.03.2007. 13:54:20 (ip:87.110.83.56)
Komentāra reitings: 0

emo nau saatanists. un taapeec luudzu beidziet apsukaat sho nozheelojamo teemu.

buut emo- ta nau "buut pankam" tas ir buut pasham sev. Ja tu juuties ka emo, tad tu esi emo. nevis izdomaa-viss, mans buus emo, tapec ka vinjiem stiliga prichene! vsjo!

žiletes tevi gaida, 22.03.2007. 21:22:33 (ip:80.90.2.204)
Komentāra reitings: -1.04

ejat tak vienreiz visi nomirstat!!

daiane (daiane_sardinha@hotmail.com), 03.04.2007. 16:22:01 (ip:201.26.89.131)
Komentāra reitings: -2.04

oi

zaķīts...emo... (lille15@oto.lv), 12.04.2007. 15:57:17 (ip:87.110.71.238)
Komentāra reitings: -1.04

paldies mīļie... :) es sevi un arī citi mani uzskata par emo...esmu jau vairāk kā 5 gadus emo..un ticiet vai nē..tiešām..lielākā daļa ir pozētāji...reto var dēvēt par īstu emo..
bet ja tādu satiec..tas ir jūtams sarunā...

overmind, 18.04.2007. 20:19:05 (ip:87.110.45.110)
Komentāra reitings: 0

Man pilnigi piekast, metalists, reperis, emo un visi parejie miermiligie cilveki, tie kuras velat vinjus visus atdaliit vienu no otra, atdali sev rokas un ej nosliisti ;)*

dzēsts lietotājs, 21.04.2007. 11:35:45
Komentāra reitings: 2.04

Istu emo nau.
......manas domas, nekas vairs nau īsts nau tādu īstu emo,to visu ir izdomājuši cilvēki.
Tāpat kā 60 gados cilvēki izdomāja Hipijus, tā tas turpinās mūzdienās ar EMO.
nožēlojami.


emo-baby (saataniite18@inbox.lv), 07.05.2007. 12:08:23 (ip:159.148.60.10)
Komentāra reitings: 0

newar nepiekrist ka latwijā maz īstu emo pārstāwju=(

pati šim dzīwesweidam piederu jau 6 gadus, un mani tracina, kas notiek tagad:@
saradušies nenormāli daudz stūlbu pozētāju, kas grauj iespaidu par šo stilu.
riebjas skatīties uz tiem lohiem, kas graiza rokas un tad sewi sauc par emo!
gatawais swiests!

tas ka esi emo ir jājūt sewī
newis tikai stūlbas pozēšanas dēļ jāpieliek sew birka ''emo''

20 ani (33366), 08.05.2007. 11:54:49 (ip:89.120.137.29)
Komentāra reitings: -1

ce sa faci ca sunt

Cilvēcigs cilvēks (mauricia@tvnet.lv), 09.05.2007. 15:11:58 (ip:85.15.220.13)
Komentāra reitings: 1

Jaa.. Interesants rakstinjsh. Visnotalj mani mazliet apgaismoja. es arii nesaprotu, kas ir visiem ar tiem emo. Laikam jau tas ir ta kaa taads bums [ nu tadaas mazaas pilseetelees vai ciematos] Man perosoniigi vinji nezheliigi piesaista. skaisti cilveeki ar skaistaam aciim un tie mati. esmu pamanijusi, ka meiteneem patiik tie dzeki, kuri kaut nu mazliet uzdroshinaas izmeegjinaat to pashu ko meitenes. Kaut vai taadu mazu nieku kaa acu ziimuli, ne jau uz reizi kriitu uz sejas un izrausti man uzacis, kaut gan kas tad tam buutu slikti?
Par reperiem varu izteikties tikai to, ka tieshi reperi ir tie cilveeki, kas maak tikai pozeet. Intereses: [ilga domaashana] un tad seko: meitenes, sex, basketbols, bmx, reps, 50 cent [un nosauc visas grupas kuras maak]
Ja jau dazhiem labiem dikti naak smiekli par Emo iespiletajaam bikseem, kas muusdienas ir ljoti daudziem un manupraat izskataas lieliski, tik pat labi varam smieties par rperiem, kas reguleeri iet man pa priekšu uz sarauj savus kartupleju maisus uz augshu.
Es nezinu, kapeec pati veel neesmu emo- laikam ja taada saaktu kluut, tas vnk nesaskaneetu ar manu ieksheejo butiibu. neder taksh tikai nopirkt emoliigas dreebes un nogriezt emō čolku! C' mōn! Nebuusim aizspriedumaini. neviens emō, reperis, panks, vai metaalists tev neslrien virsuu, un ja tev nav savas iekshejaas pasaules kaa vinjiem, tad vieniigais zaudetaajs esi tu!
ta luuk izteicos. xD

cilveciigs cilveeks (mauricia@tvnet.lv), 09.05.2007. 15:15:03 (ip:85.15.220.13)
Komentāra reitings: 0

ps. vēl taads ps. Kā gribi taa sauc- emo, emō, ēmō. imō. īmō. what vere- tas ir tikai kaa pats vēlas. Ta apat visi zin, ka rakstās EMO.
visu labu! ? :)

val4a (valdisf@one.lv), 10.05.2007. 10:49:00 (ip:85.255.67.157)
Komentāra reitings: -1

es tomēr uzskatu ka īsts EMO ir tas kas griež sev vēnas, bet tas pa ko šeit ir apraxtiic ir hard core metl vai kas cits.

LisNik, 11.05.2007. 15:35:05 (ip:81.198.29.105)
Komentāra reitings: -1

EMO KIDSS ICS SHITTT!!! PUNCK FUCK EMO

Es esmu forša ;], 17.05.2007. 11:18:37 (ip:217.199.109.20)
Komentāra reitings: 1

Latvijā emo tiek uztverts kā uzbrauciens. Ejot pa ielu ir dzirdamas frāzes "Stulbais emo", "Aiziej pie friziera, emo"...un tamlīdzīgi.
Ir, protams tādi cilvēki, kuri apģērbjas melnās drēbes, uzliek kādu FoRšU rozā, vai lillā jostu, ap savām rokām saliek daudz un krāsainas rokassprādzes, sagriež savas vēnas, lai justos kruti, uzkasa matus. Un sevi sauc par EMO. Nais. Tie ir pozeri.
Vārds "pokemons", kā esmu pamanījusi, tiek lietots tikai Latvijā, lai apzīmētu mazus, stulbus bērneļus, kuriem nau sava stila, kuri skrien pakaļ EMO vai kādam citam stilam. Klausās kaut ko galīgi ne pa tēmu, kā piemēram Eminemu, vai 50cent. Un ģērbjas kā EMO.
EMO nau nekāds emotional hardcore, bet gan EMOTIVE HARDCORE.
Cilvēki neizprot šī stila nozīmi.
Daudzi saka, ka šis stils ir izdomāts, bet tad jau mēs varam teikt, ka, piemēram, arī panki, goti, metālisti, reperi...etc arī ir izdomāti.
šiss augstāk minētais apraksts par emo ir daudz kur publicēts un visi notic tādām muļķībām, ka emo bērni [kā esmu dzirdējusi..viņus tā mēdz saukt] griež savas rokas un stūrī raud, BET.
Tā nau. Dziesmas, kuras mēs varam dzirdēt ar nelielu emocionālo piejaukumu, dziesmu vārdu autors ir pastāstījis kā viņš jūtās, ja viņam ir grūti..depresijas laikā rakstītas dziesmas par to, ka viņš griež rokas un tml.
Bet viņi TIKAI par to dzied, viņi rokas negriež un kur nu vēl sēž stūri?!
Bet foršie, mazie pozeri domā, ka tā īstenībā arī ir jādara.
Sēž stūrī, sagraiza savas rokas un tad citiem rāda "Redzi kādas man rokas? Vakar griezu. Smuki tecēja asinis. 3 stundas raudāju pie vienas dziesmas" Hello, cilvēki? Kas tas ir par sviestu?
Vai nepietiek šitās muļķības? Patīk kropļot savas rokas un izlikties par "krutiem"?
C'mon. Tas nau modē - būt depresīviem.
Jā..ir depresīvas dziesmas, kuras es pati klausos, bet nejau tapēc ir jāgriež rokas ;D tikai tapēc, ka kāds dziesmas tekstā to izdzirdēja? Forši. STULBIE UN APROBEŽOTIE cilvēki.
"Pokemons" ir kāda stulba cilvēka izgudrots vārds, kas nozīmē - pozeris, kā sauc ārzemēs tādus, kā pie mums, šos "pokemonus".
Lai jau.
Latvija vnk brūk dēļ šiem cilvēkiem. Ar vien vairāk uz ielas redzamas meitenes, kas agrāk ģērbās mini svārkos un augstpapēdenēs, bet tagad ir nokrāsojušas matus un liek matu šķipsnu sev pāri acij.
laikam gari, bet nekas.
Savas domas uzrakstīju.
Un jā..es esmu forša :D čau :]
P.S. Varat man "braukt" augumā, vai nez ko vēl, bet man par to būs pajāt, jo es esmu foršāka nekā jūs :D [haha..cik iedomīgi.] bet ja nopietni - es respektēju jūsu viedokļus.
byezzz. [miss. foršā.]
A.H. breatheme@inbox.lv

princess_of_darkness, 24.05.2007. 09:52:41 (ip:80.232.236.2)
Komentāra reitings: 0

Nu nezinu, cik tur ir patiesības par tiem emo (pati pa pusei tāda esmu), bet par mūziku piekrītu. Piemēram, tāda grupa kā 30 seconds to Mars. Atliek vienu reizi ieklausīties viņu dziesmu vārdos (Jared Leto pats raxta vārdus!!) un tu jau esi "iemīlējies" tajā dziesmā. J ā, dziesmā, ne pašā autorā (kaut gan...). Tiešām, emo mūzika ir sirdi plosoša.

oceanomare, 26.05.2007. 15:12:08
Komentāra reitings: 1

"Pati pa pusei tāda esmu" :D Tev taču jau teica - emo ir mūzikas stils. Tu vari spēlēt emo, Tava grupa var spēlēt emo, bet Tu neesi emo. Tik pat labi es varu teikt - es esmu džezs.

naaaaaaaaa, 20.06.2007. 17:02:41 (ip:213.180.110.92)
Komentāra reitings: -1

......

LiiLLL, 07.07.2007. 20:15:05 (ip:87.110.77.166)
Komentāra reitings: -1

Man liekas ka par reperiem un Urlam nekas sudigaks nevar buut, tape es par EMO! Un EMO zeeni ir pasi sexxxigakie pasaule! Es vinjus dievinu!

lima, 16.07.2007. 18:12:11 (ip:62.80.224.242)
Komentāra reitings: 0

sauniai ce ..man tai emo patinka nors ir kiti
sako kad kill emo , as taip nemanau .. jie faini zmones o ypac patinka tuom , kad jie black dazniausej ..lb lb grazus;]

reg182 (magicme@inbox.lv), 31.07.2007. 17:59:46 (ip:85.115.121.149)
Komentāra reitings: 0

xD

reg182 (magicme@inbox.lv), 31.07.2007. 18:21:05 (ip:85.115.121.149)
Komentāra reitings: 1

Nu taaa tagad manas domas...
Man jau liekas ka visi tie pozeri un pokemoni ir tie kas tusejas pie origo jo vini grib lai vinus visi pamana un tada veida vini jutas atskiriigi un ipasi..
Ja ta godigi..Kapec vispar kads janodirs es labaka ka tu tu labaka neka es...eu paskaties ka ta baarija kleberee uz tam kurpitem utt..???
Man personigi besii ka kads kadu megina kopet..un vie nalga kads vinam ir stils..labak lai ir pats par sevi !
piemeeram...
no manas paralelklases sii macibu gada sakumaa visas meitenes iznemot 2 manas draudzenes peksni kluva par tima iimo xD
un tagad gada beigas no kkur 12 meitenem par iimo palika tikai 3 xD
vot shito gan es neciesu grrr...nu ka ta var samaitat stilu ? nejau katrs apģerba gabals ar svitrinām kvadratiniem vai mirongalvām un zvaigznitem ir piederigs iimo stilam!!!
ja jau visi dirs virsu par to ka daudzi sexiigie iimo dzeki krasojas tad kape nedirs virsu reperiem par to ka vini nesa spidigus auskarinus taa saucamos bling-bling ?? nu smuki jau ir bet toties man reperiem liekas pretigi tas bikses kas nokritusas lidz krānina galinam xD
labi mani ari kaitina visi tie POKEMONI kurus jau pa gabalu var saukt par pokemoniem..jo patiesiba emo ir miermiligi cilvecini nevis ka pokemoni kas ardas apkārt un rēc pilnā kaklā ??
Ir ari daudzi cilveki kas vnk slepjas aiz emo tēla jo ir parak emocionali un viniem ir kauns par to no citiem...
BET nu un ?? kas par to ? labak ka tev vismaz ir savs stils...
Un vai nav vienalga kad iimo izies no modes ? man jau liekas ka ta tomer nenotiks...Tad jau es varetu pajautat kad no modes izies visi reperi un barbijas...
tapat ka citi doma ka obligati jabut tievam ka skalam(attiecas uz meitenem) tas jau butu garlaicigi ja pasaulee butu vieni vienigi reperisi un cacinas xD
Piem es sevi par iimo nesaucu jo es esmu imo vairak pec ieksejas pasaules un pec areja izskata tik nedaudz...
Bet mani ShavsMIIGI tracina ka visi viens otram dirs virsuu..

CHILL OUT !!!!

laujiet viens otram dzivot un visiem buus labak !
Un tas jau nenozime ka ja tu esi iimo tev lupā obligāti jabut pirsingam vai kaa taml !
Patiesiba pec tokio hotel uzrašanas saka paradities visi tie pokemoni...
un varbut tie nemaz nav iimo vai pokemoni bet taa saucamās Mangas kads ir Bils no TH ?
ka vispar var spriest par cilveku paejot vinam garām ?
Man piemeram nepatik tokio hotel un man netraucē vinu fani galvenais lai vini man TH nebāž giimii..!
Pārsvarā cik es esmu dzirdejusi no arzemniekiem imo ir mierigi un neraud sturi..
Vini spele ģitāru un pat ja nemāk tad izliekas ka mak spelet..
Vini parsvara staigā melnā un viniem ir frizuras tadas ka parsvara redzamas latvijas iimo..
Un es pat loti piekritu ka par imo nevar klut peksni...tu tads pamazam paliec...
es te vel varetu muldet ilgi bet nav jegas jo tapat neviens nesaprot...
Ja kadam ir kkas ko teikt vai prasit tad rakstiet uz epastu ;) mcaa

reg182 (magicme@inbox.lv), 31.07.2007. 18:28:52 (ip:85.115.121.149)
Komentāra reitings: 0

p.s.
aa un ja tu esi iimo nenozime ka jastaiga tikai melna vai baltaa...
ir ari citas krasas bet VNK dominejosā krāsa ir MELNĀ !!!!!

Un starpcitu...Visi Blink 182 fani vai vismaz tie kuri vinus klausas meklejiet mani draugos kaa Regina Winther :*

G.R.I.N.C.H.A, 08.08.2007. 11:45:44 (ip:80.233.247.226)
Komentāra reitings: 0

Labs raxtinjsh...Par dreebeem runaajot-tikai peec dreebeem vien nenosaka...War gadiities arii taa ka cilweeks ir emo peec buutiibas bet pats gjeerbjas pawisam ikdieniskji...Dreebes nenosaka,kas tu esi par cilveku.Ir taads fakts,ka lielaakaa dalja emo izweelas melno,balto,rozaa un sarkano kraasu,kaa arii sawieno visaadus axesuaarus-teixim mironjgalvu spaikus un kjeediites ar sirsninjaam vai kko taadu...Bet tas ir tikai pasha gaumee kaa gjeerbties un vai piirsus durt...Un par to stuurii raudaashanu-ja emo ir kaads nopietns iemesls,vinjsh raudaas...Neturees emocijas,lai taas kraajas dzilji sirdii...Bet par niekiem jau arii emo neliidiis stuurii paraudaat...Emo ir romantiski cilweeki,bet vinjiem arii patiik shausminoshais-mironjgalwas un taadaa garaa.Lielaakaa dalja emo ir radoshi cilweeki,tachu tas nenoziimee ja esi radosh uzreiz esi emo...jaa,dawdzi emo speelee gjitaaru,bet ne wisi!Arii tas ir tikai stereotips...Daudzos cilveekos ir kkas no emo...Arii manii.Bet es pati neesmu emo.Es esmu es pati.Gjeerbjos ikdieniskji un neko dawdz no sewis neteeloju.Bet tomeer par emo stilu intereseejos un diezgan dawdz jau esmu atklaajusi...Un weel joprojaam emo stils mani nebeidz paarsteigt!!!

Un weel kas-Pokemoni ir tie kas gjeerbjas kaa emo,bet naw par sewi paarliecinaati...Teiksim taa.Viens taa saucamais emo iet pa celju un kaads reperiits vinju saak nodirst...shis emo uzreiz juutas par sewi nepaarliecinaats un jau peec dajiem meeneshiem tu vinju kaa emo stila paarstaavi vairs neredzeesi...Bet iists emo neliksies trauceeties un vienalga ko citi par vinju saka sawu emo stilu turpinaas attiistiit!!!!

Taapeec noweelu-Neesiet pokemoni!!!

G.R.I.N.C.H.A, 08.08.2007. 11:48:52 (ip:80.233.247.226)
Komentāra reitings: 0

Un wēl kas! Emo-atcerieties,ka vismaz viena atbalstiitaaja jums būs vienmeer...Un taa esmu es!!!

G.R.I.N.C.H.A, 08.08.2007. 11:51:13 (ip:80.233.247.226)
Komentāra reitings: 0

Un par veenaam runaajot...Arii tas ir tikai stereotips!Dazji emo griezj weenas...Lai jau...Ja vinjiem tas patiik...Bet ne jau visi graizaas...Beidziet vienreiz tos stereotipus piemineet!!!!!!!!!!!

G.R.I.N.C.H.A, 08.08.2007. 11:57:31 (ip:80.233.247.226)
Komentāra reitings: 0

Un tu(kas nu tu taada biji) kas raxtiija ka pa pusei esot emo...Naw reaali buut pa pusei emo...Tu esi vnk pokemons.Jo jau shis teiciens izklausiijaas ljoti pokemoniski...sorry,bet taa tas ir!!!Warat mani par manis teikto ieniist,bet es bez iemesla neraxtu,taapeec...:)Un weel nedaudz parunaashos ar to,kura te teica ka emo ir tikai muuzikas stils...Jaa pashaa saakumaa taa bija,bet weelaak attiistiijaas pats emo stils ka dziiwesweids...(Kuru gan izkropljo pokemonu buushana)!!! Bet nugan beighu sawus paatarus,kurus juus taapat diezwai njemsiet galvaa,un laikam teikshu jums bye bye...

G.R.I.N.C.H.A, 08.08.2007. 12:00:35 (ip:80.233.247.226)
Komentāra reitings: 0

Un Anna Mollija-Tew ir taisniiba par to emo buushanu Latvijaa...Iistu emo ir ljooooooooooooooooti maz...It seviskji muusu mazajaa zemiitee...

Smaidinjsh (akesemo@inbox.lv), 16.08.2007. 21:46:30 (ip:87.110.77.174)
Komentāra reitings: 0

Izlasiiju visus shos komentus. Vieniigie kaut cik normaalie likaas shie, jeb vnk izlasiiju tur kaut ko kas atspoguljo aptuvenas manas domas:
dana (desteny22inbox.lv) komentēja 30.09.2006. 17:05:01
nekrienes vidū (merylina6one.lv) komentēja 18.11.2006. 00:41:54
Sanita (dredainaalelleinbox.lv) komentēja 20.11.2006. 13:03:25
vitux (Vitux66inbox.lv) komentēja 28.01.2007. 12:11:44
Es esmu forša ;] komentēja 17.05.2007. 14:18:37

Smaidinjsh (akesemo@inbox.lv), 16.08.2007. 21:49:26 (ip:87.110.77.174)
Komentāra reitings: 1

Kas ir Emo? Tas ir kaarteejais aptuveni liidziigi domaajoshu cilveeku iegrozhojums raamjos, par kuru Latvijaa uzzinaats nesen un taapeec tik daudz jautaajumu. Raamji ir kaadu muuziku klausas, kaa izskatas un kaadas iipashiibas piemiit, jeb, kas ir izteikts ar ko atshkjiras no paareejaas masas. Pats par sho iedaliijumu uzzinaaju pirms kaada laicinja un nodomaaju, ka vareetu tikt pieskaitiits pie shii iedaliijuma. Vai mana dziive taadeelj ir mainiijusies? Nee, nu varbuut es tagad esmu paintreseejies par emo muuziku un zinu daudz vairaak sev patiikamu izpildiitaaju. Kaada ir Emo muuzika? (Ko es uzskatu par emo muuziku?) Neorinteejos muuzikas stilos kaa pro, bet man arii vienalga galvenais ka man patiik tas ko klausos. Nu tas emo zhanrs ir kaut kas no alternative hardcore, punk rock un parasti dziesmaas ir ar scremo (kas pie velna ir scremo? tur kur dziedaataajs aizkjeerktaa balsii kliedz. Es to uztveru par 100% emociju izlikshanu un vnk kaifoju no taa. Ljoti patiik dziedaat muuzikai liidzi. Esmu lasiijis, ka dazhi sauc to par trash muuziku vai kaut ko taadu, bet neesmu saskaaries ar to reaali.) Parasti dziesmaas ir divdomiigas, var teikt depresiivas (manaa uztveree skaistas) lirikas par kaadu zaudeejumu, vilshanos, nodeviibu, miilestiibu, emocijaam. Bet var arii buut vnk skaistas lirikas, vai skaista muuzika, iespeejams kategorijaa pat neiedaliisies un buus kaads reps vai metaals, da jeb kas, bet dziesmaas kuraas nav scremo parasti ir tikai uz laiku, bet viss jau apniik kaut kad. Visu nevar iedaliit kategorijaas balts vai melns, ljauns vai labs utt. Nosaukshu arii paaris grupas, lai ir skaidrs, ko es ar to domaaju, kas man patiik: Bullet for my valentine, The Used, Alexisonfire, Atreyu, Underoath, My chemical romance, Fall out Boys, Blink182, Funeral for a Friend, Hawthrone Heights, Nirvana, Disturbed, Korn, SOAD, P.O.D, Slipknot, Linkin Park Limp Bizkit, kursh teica ka Eminems nav Emo? Agraak daudz vinju klausiijos un pa manam vinja lirikas atbilst 100% emo, zhanrs gan ir reps, bet who cares, dziesmas ir labas. Teksti kaa "Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for? Not expresion, no literaly.. " Vai dziesma "the way i am, cleaning my cloathet utt.." Bet cilveeki ir dazhaadi, visi emo, metaalisti, punki nebuus vienaadi, visu nevar iekaartot 100% raamjos. Viens metaalists buus draudziigs ar emo, otrs gribees tam sasist purnu utt. Tie kas iedala cilveekus peec taa kaa vinsh izskatas, ko vinsh klausas manupraat ir aprobezhoti un es censhos nekontakteeties ar taadiem.

Smaidinjsh (akesemo@inbox.lv), 16.08.2007. 21:51:43 (ip:87.110.77.174)
Komentāra reitings: 1

Jaa man nav daudz draugu, nez vai vispaar kaads ir (Ko es uztveru par draugu? Tas kas burtiski pacels duures un ies ciiniities ar cilveeku kursh man dara paari, kaut vai aciim redzams, ka sasista seja tiks pasham. Un Jaa, es buutu gatavs dariit to pashu. No draugiem vienmeer gaidu atbalstu.), pagaidaam esmu ieveerojis tikai 1 normaalu cilveeku sev apkaart ar kuru vareetu kljuut par draugiem, ir veel dazhi normaali, bet vinji ir paaraak vaajas personiibas, kuras kaada spiediena rezultaataa panjems un uzreiz tevi nodos. Ir man apkaart paaris kliedzeeji (stulbiibu vaariitaaji, citu apdirseeji) un paareejaas hieenas, kuri seko shiem barvezhiem taa teikt un nekad neatver savu muti, lai izteiktu savu viedokli, jo vienkaarshaak pienjemt cita viedokli. Jaa uz tusiem ar es neeju, ar taadiem cilveekiem kaadi man apkaart ir vnk riebiigi tuseet, muuzika kaada ir shajos tusos ar nav manaa gaumee :/. Varu iztikt arii bez visa taa shita, man labi ir taapat, darot sev patiikamaas lietas. Kaadi izskatas Emo? Preciizaak jautaat, kaadi izskataas SCENE EMO. Taadi, kuri sevi izraada kaa emo, nevisi varbuut arii vinji ir emo, bet ne man spriest par to. Melni mati, nosedz daudz vai nedaudz seju, parasti piirsings luupaa, kaut kaads melns krekls ar kaadu rakstu virsuu (parasti kaadas grupas logo, vai kaadi citi ornomenti - sirsninjas, skeletgalvas vai kas taads), dzhinsas apspiileetas, kurpes kaut kaadas converse, urban bet tas ir vienalga. Meiteneem arii mati taadi spuraini, melni vai kaut kaa nokraasoti, uz rokaam visaadas aproces un uz kaajaam man patiik taadas pusgaraas striipainaas zekjiites un iisi svaarcinji baigi sexiigi, bet arii dzhinsas vinjas neesaa. Zeeniem ar var buut cimdinji un aproces kaadas. Itkaa zeeni un meitenes var likt meikapu, izcelt acis un apkaart taam apkraasot. Bet nevisi emo taa izskatas, nevisi kas taa izskataas ir emo. Pasham ir tumshi bruuni mati, mati nosedz pieri un ausis (tas man taa dabiski piestaav labaak un pats taisiiju matus pirms uzzinaaju par visaadiem emo, kaa veelaak izraadas taapat kaa taisa shamie :D), bet nav tik gari, ka aciis lien, bet domaaju audzeet garaakus (frizieres - nejeegas :(), piirsingu luupaa nav, domaaju varbuut ielikt, nez vai matus kraasoshu melnus patiik arii shaadi.. Kreklus esmu valkaajis dazhaadaas kraasaas un dazhaados dizainos, bet ieveeroju ka melnie patiik labaak, dzhinsus ar vienmeer esmu valkaajis diezgan cieshus. (Meitenju? - nekaadaa gadiijumaa :D )

Smaidinjsh (akesemo@inbox.lv), 16.08.2007. 21:53:18 (ip:87.110.77.174)
Komentāra reitings: 1

Kad biju mazaaks ap 10-12 bija doma par pashnaaviibu, asaras, bet drosmi taa arii nesanjeemos. Muuzhiigi striidi ar gjimenes locekljiem, kaut kas vinjus neapmierina, striidas savaa starpaa, vienmeer grib kaut ko vairaak no manis, nekad nepietiek ar to ko izdaru, vienu gjimenes locekli vispaar necieshu, riebjas man vinju domaashanas veids, riebjas tie muuzhiigie striidi, atrisinaat taapat vinjus nevar, ja meegjini neviens nav pateiciigs tik apvainojas veel vairaak par iejaukshanos un vispaar man ir tikai 1 vecaaks. Tagad esmu lielaaks par pashnaaviibu vispaar nav domaats, raudaajis ar neesmu pasen, depresiivs gan esmu juties pirms kaada meenesha un nedaudz skumji logjiski nopietns esmu vislaik, miilu savus vecaakus, zinu ka vinji miil mani, laigan dazhreiz taa nejuutos, graiziities nekad neesmu graiziijies, bet pieljauju iespeeju kaadi mazaaki vai nestabilaaki emo to vareetu dariit, lai nonjemtu veel speeciigaakas ieksheejaas saapes, bet prieksh kaifa neviens negraizaas. Bet neesiet stulbi, labaak paraudiet, pasitiet ar duuri sienu, papleeshiet shkjiivjus pret zemi, bet sev dariit paari nav atrisinaajums! Emo ir labsirdiigi, miilji cilveeki, kuri atdod sevi visu neprasot neko pretii, bet vienmeer atrodas kaads, kursh to izmanto savaa labaa, kaads viltus draugs piem, un taapeec vinji juutas viilushies, nodoti un depresiivi, bet ja ir jauki cilveeki apkaart, vinji ir jauki, prieciigi, taisniigi. Emo nebaidaas runaat par savaam juutaam un vinji ir ar savu skatiijumu uz dziivi, vinjiem ir savs viedoklis, bet gudraakie lieki staastiit to kaadam neies, jo nav jeegas neko kaadam pieraadiit. Emo ir labsirdiigi, bet ja kaads riktiigi sachakarees vinju smadzenes es domaaju, ka emo var izdariit ne vienu vien ljaunu darbu par ko peec tam sevi dikti ieniidiis. Jaa un man patiik meitenes, laigan starp emo ir arii geji, lezbes, bisex, parasti tie vairaak ir starp pozeriem, bet vai nav vienalga, arii starp metaalistiem, reperiem, neegjeriem un baltajiem ir kaads gejs utt... Un reaali shitaas diskusija ir fufelis (kas ir metaalists, kas ir punks, kas ir repers?), tikai taadiem zinjkaariigajiem, vai saldajiem dirseejiem, lai pienjemtos veel vairaak naida par ko apdirst kaadu un justies cool boy... Nu jaa un es te vairaak aprakstiiju sevi, emo ar var buut atshkjiriigi un neatbilst visam ko es te rakstiiju.. Jaa bljin visu shito rakstot nochakareeju sev laiku besii :) EMO = LOVE

Smaidinjsh (akesesmo@inbox.lv), 19.08.2007. 08:51:02 (ip:87.110.17.25)
Komentāra reitings: 1

Jaa taa kaa rakstiiju, ka daudz maz normaalie komentaari ir SHIE (mineets augstaak), tad pielaboju Es esmu forsha komentaaru - EMOTIONAL HARDCORE

Smaidinjsh (akesemo@inbox.lv), 19.08.2007. 08:53:44 (ip:87.110.17.25)
Komentāra reitings: 1

Jo Emotive un Emotional ir viens un tas pats vaards!!!

linduci li, 30.09.2007. 16:50:16 (ip:87.110.204.156)
Komentāra reitings: -1

emo ir cilveks kuram piestav melna krasa

Lindy, 14.10.2007. 10:16:58 (ip:77.38.134.112)
Komentāra reitings: 0

jaa piekriitu > Smaidinjsh <
katram ir tiesiibas uz sawu wiedokli bet nju ta izskatiet newis padizhojaties ar to ka warat uzraxtiit waardu suuds...xDxDxD
un pa taam asiniim asaraam un paareejo ... piekriitu ka bez taa war arii iztikt ...
zinu ka pati driizaak peec pōzieres izskatos. bet es es neskrienu stilam pakalj .. es geerbjos wnk sawaadaak, taakaa man ir eerti. esu taada kaada esu. pa sewi waru teikt ka man arii ir tie saucamie depresijas priodi.. bet taadi war arii buut jebkuraa citaa stilaa.
man klasee ir pilns ar baarbijaam, taadas iedomiigas, kko dirsh man aiz muguras tik taapeec ka staigaaju tumshaakaas dreebees, newelkaaju aukstpapeedenees, friziiru ir atshkiriiga no paareejaam.
kaapee wisi te tgd kko drish pa to ka EMO ir pats tizlaakais stils... [sor pa izteicieniem. :D ] paskatiesties arii uz sewi . tik pat labi wareetu pateikt ka juusu stils ''naw pareiz'' .. piem kapee barbijas weel saaks raudaat pa noluuzushu nadzinju un reperi wai saldie ... hmm.. saldie. kapee ta pa winjiem newiens neko nesaka ka winji sew uz giimja baazh tonaalo un emo zeeni newar uzkraasot acis...

tas ir tik mans wiedoklis. ceru ka kaads arii padomaas par to .

Madara (emo~madara1994@inbox.lv), 27.10.2007. 10:31:25 (ip:78.84.223.116)
Komentāra reitings: 0

nu jaa..savaa zinnaa taisniiba..bet baigaa tolka shitaadam murgojumam.!!xDD

Tax Free, 10.12.2007. 19:59:44 (ip:87.110.173.106)
Komentāra reitings: 0

Beigsim apvainot viens otru un dzīvosim paši savu dzīvi. Spēcīgie to jau dara, bet ja esi mīksts (tas attiecas uz visiem), tad atliek vien meklēt apkārt pozerus, urlas, emo, pankus, bārbijas un sazin ko vēl ne.. Dzīvo savu dzīvi un pierādi, ka neesi mājsaimniece, kuras dzīves lielākais prieks ir sekot līdzi citu dzīvju attīstībai pie zilā ekrāna starp ziepju operām.

baby, 17.12.2007. 16:39:52 (ip:212.70.169.19)
Komentāra reitings: 0

es respect visus stilus ! manupraat tas ka tu esi emo t. i. - par emo nevar kljuut - par emo piedzimst! un es gribeetu teikt visiem "pozierim" NETEELOJIET! plizzz tas tikai kaitees!

=ll, 19.12.2007. 11:54:39 (ip:87.110.228.29)
Komentāra reitings: 0

Emo, emo... Viss tacu nav nosakaams peec aarējaa izskata!Es paziistu arī 1 blondiini, kura sirdii ir emo. Viņa tikai taa neizskataas, jo uzreiz mainaas visu attieksme. Mees ar 1 meiteni (100%emo-pozitiivi) bijaam baznicaa, mums aizraadija un neviens negribeeja ar mums seedeet. Vai taas nav probleemas ar apkaarteejo attieksmi?

=ll, 19.12.2007. 11:55:40 (ip:87.110.228.29)
Komentāra reitings: 0

Emo, emo... Viss tacu nav nosakaams peec aarējaa izskata!Es paziistu arī 1 blondiini, kura sirdii ir emo. Viņa tikai taa neizskataas, jo uzreiz mainaas visu attieksme. Mees ar 1 meiteni (100%emo-pozitiivi) bijaam baznicaa, mums aizraadija un neviens negribeeja ar mums seedeet. Vai taas nav probleemas ar apkaarteejo attieksmi?

omon (oranzais2@inbox.lv), 23.12.2007. 17:03:23 (ip:87.110.10.17)
Komentāra reitings: -1

visus tos stlbos emo prom uz iraku lai pagiudo lidzi terostiem unvisim parejiem curkam

Es*, 28.12.2007. 14:01:37 (ip:87.110.231.13)
Komentāra reitings: 0

Akdies…
Kāpēc Jūs esat tik ļauni?
Kam tas vajadzīgs?
Kāda starpība kāds ir cilvēks, tā ir dzīvība ar jūtām!
Kāpēc jāaizkar cilvēks par savu stilu?
Viņam ir savas intereses, ar to ir jāsamierinās, ja kādam nepatīk!
Bet aizskart sho cilvēku ar parmetumiem ir NOŽĒLOJAMI x/!
Vai esi padomājis par to kāda sājūta būtu pašam, ja Tev pārmestu par kaut ko, kā piemēram ģērpšanās stilu?!
Tev tas patiktu?
Neesi par to domājis?
PADOMĀ!
Jo ar šādiem izteicieniem tālu netiek!

joncix (eiropa6@inbox.lv), 02.01.2008. 13:47:49 (ip:80.232.153.118)
Komentāra reitings: 0

ko juus lienat pie emo.vinji ir taadi pashi cilveeki kaa juus,nu un ka vieniem ir savaadaaks dimaashanas veids,geerbshanaas stils.vinji taapat kaa juus dzer piipee un dziivo.:p

Manja (briinumzeme11@inbox.lv), 04.01.2008. 16:03:06 (ip:87.110.102.69)
Komentāra reitings: 0

Emo ir parasti cilvēki,tādi pasi kā pārējie. Nu un ka vņi ģērbjas savādāk, ne visi cilvēki ir vienādi, nav vienādas jūtas, stils un raksturs.
Emo ir vnk cilvēki, dzīvas būtnes un viss....
Daudziem cilvēkliem pret emo ir savādāka domāšana, bet tas neko nedod......ja cilvēks grib būt emo lai ir, bet vienā dienā par emo nevar kļūt.....Emo ir un paliks vienkārši cilvēki.....!!!

Manja (briinumzeme11@inbox.lv), 04.01.2008. 16:07:04 (ip:87.110.102.69)
Komentāra reitings: 0

Emo ir parasti cilvēki,tādi pasi kā pārējie. Nu un ka vņi ģērbjas savādāk, ne visi cilvēki ir vienādi, nav vienādas jūtas, stils un raksturs.
Emo ir vnk cilvēki, dzīvas būtnes un viss....
Daudziem cilvēkliem pret emo ir savādāka domāšana, bet tas neko nedod......ja cilvēks grib būt emo lai ir, bet vienā dienā par emo nevar kļūt.....Emo ir un paliks vienkārši cilvēki.....!!!

Liene (lienet@one.lv), 06.01.2008. 22:30:56 (ip:81.94.232.250)
Komentāra reitings: 0

katra cilvēka vēlmes izpauzties ir atšķīrīgas. Domāju mūsu latviešu EMO vispār ir ļoti taļu no tā kas tie ir patiesība. lasīju vienu rakstu žurnāla ''tie ir cilvēki ar tumšu arieni taču romantisku dvēseli'' daži cilvēki to vienkārši nespēj saprat. Daži cilveķi vnk gaužas par grūto dzīvi kaut gan citiem varbūt iet vēēēēl sliktāk. viņi nav paēduši? viņi nav apģērbti? dažiem varßut ir grūtības ar naudu, bet lielākajai daļai nav. viņi vnk vēlas tikt ievēroti. un to arī panāk ar tumšo izskatu. Visi nemaz nav bedīgi Eamu redzējusi priecīgus EMO. :D Dažiem cilvēkiem ir vnk tāds stils. Man personīgi viņi netrauce.

kerolīna (mango@inbox.lv), 06.01.2008. 22:42:45 (ip:81.94.232.250)
Komentāra reitings: 0

POZITĪVI POZITĪVI
dzīvojam mēs visi
es tu un mēs
kpc mēs viens otru necienām
vajadzētu mazliet mainīt attieksmīti
līdzcilvēki esam mēs visi
es tu un mēs
un kačajam vaļa
kpc paaudzes nespēj sadzīvot
mēs taču esam viena civilizācija
savas domiņas, moška paturi reizēm muti cite
lai neciestu citi.
jo visiem ir sirds arī ļauniem cilvēkiem tikai ivņi to vēl nezin

kailija (kivi @ one.lv), 06.01.2008. 22:44:15 (ip:81.94.232.250)
Komentāra reitings: 0

no hope, no love , no glory

k-kaada (e-liina@one.lv), 12.01.2008. 10:05:05 (ip:81.198.173.241)
Komentāra reitings: 0

Pilniibaa piekriitu ! ! !

No Coment (Ednet2@inbox.lv), 17.01.2008. 21:45:39 (ip:62.85.106.196)
Komentāra reitings: 0

Da galiigais bul6its atrada par ko spriest tad jau ejam paari vissiem stiliem!!! pizdets vnk kas ir emo kaa var to zinaat davaj labaaks jautaajums kas esi tu pats??? gribu redzeet kaa atbildeesi vaaks vnk emo ir emo kas grib lai ir taads kas ir no coment. Cilveekki ir taadi kaadi vinni ir vai taadi kaadi vinni veelas buut par to stilu un visu paareejo lai ir kaadi ir un viss nevajag vinnus aiztikt liekat ta4u meiraa tas neattiecas tikkai par EMO tas ir par visiem stiliem kapee nez no kurienes piem: ir reperi un skini psc skini dauza reperus tapee ka tas radies no kautkaadas tur melno kultuuras un tad liidz ar to ka melnais vinnss nava cilveeks.... psc sviests saakat dziivot nevis citus ...... tas arii viss....

EmO gIrL (sickdaune@inbox.lv), 20.01.2008. 12:34:57 (ip:81.198.245.117)
Komentāra reitings: 0

baby es tev pilniba piekritu!!! par emo piedzimst!!! mana draudzene pazist vienu meiteni kas kadreiz bija CACA tagad viņa partaisijas cipa par emo. taka es ar viņu iepazinos man viņa saka nepatikt jo viņai bija cacas raksturs un emo drēbes, pietam viņa vel teica ka ari ir emo!!! Sviests!!!

neEsmu IMŌ (neimanere@inbox.lv), 20.01.2008. 16:59:25 (ip:87.110.201.188)
Komentāra reitings: 0

`? par IMŌ nepiEdzimst foOleneS.`

emo girl (emo_hello_kitty@inbox.lv), 07.02.2008. 13:53:51 (ip:80.233.240.218)
Komentāra reitings: 0

njaa,vispaar tur es saskatu patiesiibu es zinu daudz vairaak ... x]
unnn.....jaa esmu redzeejusi ljoooti daudz poooooozeru!
malacis ka kautko taadu ieliki xD
tos poooooozerus tagat saucam par pokEMOniem :D

ateja, 08.04.2008. 17:45:31 (ip:81.198.117.66)
Komentāra reitings: 0

a kpc bļ* emo visvairaak apdirš?
m?
metālistus,jebenas bārbijas bļe ta nesauc par pokemōniem.
vnk jau zb.klaisiiities šo trulo mūldešanu.
cilv. saka ē reku velviens pokemōns...apāc cik daudz viņi ir savairojušies.
bet isteniba kada gan citiem daļa?
tas kurš apdirš citus,ir velll SLIKTĀKS UN NOŽĒLOJAmĀKS par tiem pašiem "pokeōniem".
un kurš nepōzē?neesu vell tadu bildi redzejusi kurš kads nav pōzējis.
-tad jau bildes visp nebūtu.
:)

zuze, 19.04.2008. 20:03:30 (ip:91.190.51.2)
Komentāra reitings: 0

ja vien vini nesak sevi graizit tad vini ir vnk super cilveki..

p.s. man patik emo zeni jo es pati ari esmu emo.....
mes esam gandriz tadi pasi ka citi.....''gandriz tadi pasi''.....

eisy, 22.05.2008. 20:33:20
Komentāra reitings: 0

mani fascinē tās bildes kur 2 emo skulpstās (meitene un zēns) un tu nevari pateikt kura ir meitene vai kurš ir tas dzjeks :D
man nav nekas pretī pret emo, ja nu vienīgi no tām meitenēm, kuras izskatās pēc dzekiem un pret tiem dzjekiem, kuri izskatās pēc meitenēm :D
un vēl kas, par vārda pokemons nozīmi arī var diskutēt ilgi..
un jā, mūsdienās emo skan jau kā uzbrauciens.

want to be emo girl, 18.06.2008. 12:13:22 (ip:85.15.225.42)
Komentāra reitings: -1

emo mani wnk fascinē...tikai neprasat kādēl lidz tam vel neesmu tikusi...zinu tikai to ka gribu but "emo girl" un tas ir viss ko velos

emo_evilGirl, 05.08.2008. 23:34:14 (ip:62.85.31.101)
Komentāra reitings: -1

am..ja..es pati esmu emo
UN nesaredzu tur neko stulbu.

jau sen mani piesaista shis muzikas stils
emo naw stils, tas ir dzivesveids
manupraat
UN VISPAR LIEKAT MUUS MIERAA! :@
JA MES JUMS TIK LOTI BESIJAM, TAD TURAT TO PIE SEVIS !!
ciest nevaru sitos visus urljikus kas breec EMO SMIRD utt...
bl* paskataties pa6i uz sevis...pa6i staigajat ar kkaadam no6luku6aam bikseem...kuras pilniigi pa trotuaaru velkas..
psc..nu...
tiesham jau taa ir izbesijis 6itais viss

Anita (anita97@inbox.lv), 15.10.2008. 08:59:54 (ip:81.198.1.226)
Komentāra reitings: 0

Ja dumoju shto Emo vsotaki haroshii ljudi chesno.

Anita (anita97@inbox.lv), 15.10.2008. 09:12:40 (ip:81.198.1.226)
Komentāra reitings: 0

Es domaju ka cilveki kuri palika emo vini ir mazliet citi ka jau teica viniem ir sava sub kultura. Un ka ari jau citi teica vini ko grib to un dara bet abizot vinus nevar vini raudas un tas ir emo kuri nem to prak tuvu sev pie sirds un viniem ir cita muzika viss cits nekas tads kuru varetu salidzinat ar emo ja parastu cilveku salidzinat ar emo bus loti loti loti liela atskiriba piemeram panemsim mati emo viniem ir ari citadi apgerbs visss ne ta ka citiem ;))))

trakmeiten`., 13.01.2009. 21:18:41 (ip:91.135.81.87)
Komentāra reitings: 1

kāda daļa gar tiem cilvēkiem.cilvēki paši izvēlas kas būt.

Gnrih (kapitanmorgan@inbox.lv), 23.12.2009. 11:48:20 (ip:83.223.141.121)
Komentāra reitings: 0

ko visi kritize tos EMO?ar kadam tiesibam?man viņi patik.

snowmentears, 26.12.2009. 21:46:03
Komentāra reitings: 0

ES PAZIISTU VIENU LLOTI EMOCIONAALU CILVEECINNU...
UN TAS JAU IR DRUSKU AARPUS RAAMJIEM.
NETEIKTU KA VINNSS IR POKEMONS.
VINNSS TIESSAAM IR VIENS NO TIEM KURUS VAR SAUKT PAR ''EMO'',NE JAU PEEC IZSKATA BET PEEC IEKSSEEJAAS DOMAASSANAS UN GARASTAAVOKLLA. ^^^

neo newman, 01.02.2010. 21:25:17 (ip:80.233.235.209)
Komentāra reitings: -1

tas viss ir suuds. emo ir suuds. un viss paareejais, kas ar vinjiem saistiits.

Pinki (artis6058523@inbox.lv), 18.11.2011. 20:01:27 (ip:79.135.141.72)
Komentāra reitings: 0

Emo ir vieni no emocinaliem cilveciniem emo tas ir kautkas fors ja tu esi emo tad tu to tikai varesi saprast

jolanta, 13.04.2012. 11:52:35 (ip:91.200.67.58)
Komentāra reitings: 0

ak dievs nafiga juus visu laiku spriedeleejat par emo galiigi aplami
ne jau visi emo ir taadi kaa juus domaajat POKEMONU deel visi domaa ka emo jir kkaadi stulbii cutselfi bet taa nav tpc pirms kko sakat iepaziistat kaadus emoo1!!!!

Mio:0 (elizabete.mailite@inbox.lv), 18.05.2015. 20:16:14 (ip:212.93.100.58)
Komentāra reitings: 0

Omg!!!
man piem patik ta visa padarisana, bet reali ko jus gribat?
jus vispar iedomajties kada butu dzive bez siem saucamajiem ''emo''?
Padomajiet visi butu vienadi tas nebutu intresting....
Musu skola ari iet viena ''emo''
man piem patik vinas stils, citiem liekas ka vina ir tada launa, un 1.klasnieki baidas no vina, bet patiesiba vina ir sooo cute, un jauka!!:))
tapec es domaju ka ir jabut tiem ''emo'', un ja es sevi par daudz neierobezotu sen jau manuprat butu ''emo'', jo es tada esmu bijusi un tas naw tikai iegribas del...
tas vienk ta atnak, kad tu juti kad tu gribi but citads un tu tads esi, un tevi nepienem neviens tads kurs ir tev lidzigs, un tad man viss izud...

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz rakstu sarakstu

Reklāma
Prāta darbnīca - ļauj prātam darboties!
Padalies priekā
Hi friend i want to ask u if u need loan , i can give u up to 100k without any questions, fees start from 2%. u can take for long and short term, if u need please contact me My Whatsapp: +17852192072 My phone: +17852122012 My email: marketing@valkyriedalafitness.com

Vvalkyie

Hola, volia saber el seu preu.

TedSax

Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed! Very helpful info specifically the last part :) I care for such info a lot. I was looking for this particular info for a long time. Thank you and good luck. (Francisco)

Launa


ienāktreģistrēties