Kā mēs pedāli Anita - педаль Анита atjaunojām
Jānis Altmanis (artemijs), 29.08.2010., 11:03Ir dzirdēts no gados pieredzējušākiem mūziķiem par visādiem agrāko laiku pastiprinātājiem, eho mašīnām un pedāļiem, tad nu nejauši caur ss.lv sludinājumiem pa 5Ls es arī tiku pie viena veco laiku pedāļa - Anita.
Teikšu kā ir, šis pedālis man sagādājis vislielākās galvassāpes kamēr sanāca to reanimēt, visādas kļūmes, mainītas detaļas, pabijis pie diviem pieredzējušiem pedāļu meistariem, bieži gadījās, ka sataisa - viss iet! tad pēķšņi atkal kaut kas mistiskā kārtā neiet, nu murgs, ceru, ka man nekad nebūs vairs jāskrūvē vaļā šis pedālis.
No vēstures. Pedāli ražoja Rīgā 70tajos gados. Bija 3 pedāļi - Inta, kas bija vahs, Anta, kas bija fūzis un Anita - vahs + fūzis. Tie kas veidoja šo pedāli un ielika nosaukumus bija apveltīti tiešām ar labu humora izjūtu. :) Lasīju, ka bija arī vēl pedāļi ar nosaukumiem Bonita, Inga, Astra, Vita (vah/fūzis) un Viola (fūzis) un citi.
Kad saņēmu savu Anitu tā īpašnieks teica, ka pedālis ir ejošs, bet apskatoties, ka tur vecās adatveida štekeru ieejas sāku domāt, kad tad pēdējo reizi viņš pedāli ir īsti lietojis? Jebkurā gadījumā nomainīt ieejas bija sīkums, elektrības ieeju arī pievienoju ar ko arī sākās viss darbs. Pirmā lieta, kas izbrīnija, ka "+" iet pie korpusa, kas man atsauca atmiņā viena ģitārista teikto, ka agrāk tā taisījuši pedāļus, nu nerunāsim vēl par to, ka vienam manam draugam no Liepākas ir vecs flendžer pedālis, kurš slēdzas pie 220V.
Ievācot informāciju par pedāli izbrīnija fakts, ka manam pedālim ir divas pogas! Kaut gan skatoties bildēs, kur citi pedāļa īpašnieki bija safotogrāfējuši bija tikai viena poga!
Anitas shēmu nekur nesanāca atrast, toties bija atrodamas Intas un Antas shēmas, bet tā kā Anita ir šo abu shēmu apvienojums, tad vismaz bija pēc kā vadīties.
Ja nu kādām ievajagās lūk būs abas shēmas:
Wah Inta, педаль Инта
Fuzz Anta, педаль Анта
Vēl noderīgu informāciju var atrast te forumā: http://forum.gtlab.net/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1246870507/40 tur jau laika gaitā vairāki lietotāji iekopējuši bildes no šiem pedāļiem, Intas pedālim pat ir tehniskā grāmatiņa nofotogrāfēta, tā kā informācija ir pieteikoši.
Lielākais prieks jau par to, ka tranzistori un visas pārējās komponentes pedālī palika oriģinālās, bija cerība sadzirdēt to skaņu kā agrāk pedālis skanēja.
Kad pedālis tika beidzot palaists darbībā izjaucām to, nokrāsojām, pievienojām gaismas diodi. Vēl iegādāsim 3PDT pogu, lai nebūtu pedālim divas pogas, gaismas diodi nomainīsim tā, lai ieslēdzoties vaham spīd zaļā diode, ieslēdzoties fūzim sarkanā. Kā arī tīro izeju (true bypass) izveidosim. Kad tas būs izdarīts pievienošu papildus informāciju rakstam!
Paldies Vladimiram un Naurim V. par padomiem un piedalīšanos Anitas reanimācijā!
2010.11.28 - sanāca laiks pieķerties Anitas uzlabojumiem! Izdarītais - ievietota 3PDT poga, ievietota diode ar dzelzs ligzdu, diode divās krāsās - kad ieslēdz vahu - zaļā diode iedegas, kad fūzi - sarkanā.
Lūk vecās pogas, kuras aizstāju ar 3PDT pogu, joprojām nav īsti skaidrs kāpēc divas ieliktas, jo oriģināli jābūt vienai, bet nu par to īsti negribējās daudz domāt, tagad problēmas visas atrisinātas ar 3PDT pogu.
Tā nu viss tagad no iekšas izskatās, te var uzspiest un apskatīties bildi lielākā izmērā.
Nākamie veicamie darbi - jānomaina daļa vadi, vadi ar kembrikiem jānoizolē, jāizveido papildus pedālis tīrajai izejai.
online unsecured personal loans
Your writing style is just amazing!best quick personal loans online
вывод из запоя бесплатно [url=www.advance2.ukrbb.net/viewtopic.php?f=2&t=778]вывод из запоя бесплатно[/url] .vivod iz zapoya krasnodar_dukn