Šonedēļ notiks "Reklāmas Rīmu Nakts"

Arturs Orenits, SIA Untitled reklāmas menedžeris, 15.04.2009., 18:27

Šo piektdien, 17. aprīlī, Rīgas Kongresu namā notiks 11. Reklāmas Rīmu nakts.

Pasākumā tiks demonstrēta jauna Žana Marī Bursiko sinematēkas smieklīgāko, dīvaināko, neparastāko un pat muļķīgāko klipu kolekcija ar reklāmas klipiem no visas pasaules, starpbrīžos tiks organizētas atrakcijas, pasākumā spēlēs "Jaffa Riga" (mash-up programma) un Dj Fosters Keins (Francija).

Kā ierasts, klipu kolekcija tiks demonstrēta sadalīta 4 daļās ar starpbrīžiem 30 minūšu garumā. Programma tiks demonstrēta gan Kongresu nama Lielajā, gan Mazajā, gan Jaunajā zālē.

Šogad Franču kolekcionāra – Žana Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot) atlasītā reklāmu ēdienkarte tiks pārstāvēta ar 354 klipiem gandrīz no visas pasaules un sasniegs 5 stundu, 25 minūšu un 33 sekunžu kopgarumu. riimunaktsKolekcijā būs redzamas gan Latvijā pazīstamu zīmolu reklāmas (Audi, Sony, Durex, Cocacola, Bmw, Diesel, Nike, Mcdonalds, Timberland u.c.), gan reklāmas ar latviešiem svešiem zīmoliem (Aides, Telenor, Purefm, Delpharmea u.c.). Kolekcijā tiks demonstrēti klipi arī no Alžīrijas, Kongo, Kataras, Kolumbijas, Azerbaidžānas, Slovākijas, Taizemes.

Kā katru gadu klipu kolekcijā iekļautas arī īpašās programmas: kolekcijas pirmajā daļā tiks demonstrētas festivāla "Satcar" labākās filmas, Labākās Polijas reklāmas un UNDP (United Nations Development Programme) reklāmas kampaņa Vima Vendera (Wim Wender) režijā, kolekcijas 2. daļā tiks iekļautas programmas: 2008. gads - Eiropas futbola gads (aizraujošākās futbola reklāmas no visas pasaules), Krievija un krievi starptautiskajā reklāmā, Mišela Gondrī (Michell Gondry) panorāma - reklāmas kino māksla un īpaša programma par Parīzi reklāmās. Kolekcijas trešajā daļā redzēsim Meksikas Palacio de Hierro reklāmas, Honkongas reklāmu panorāmu, kā arī unikālu režisora Anga Lī (Ang Lee) īsfilmu par BMW, savukārt kolekcijas noslēdzošajā daļā kā saldais ēdiens izturīgākos skatītājus gaidīs visseksīgāko reklāmu programma.

Kolekcijā būs redzams arī klips ar grupas Spice Girls dalībnieču piedalīšanos - lielveikalu tīkla Tesco reklāma (Lielbritānija, 2007. gads), klips ar Nikolā Sarkozī sievas Karlas Bruni piedalīšanos - "pilsētas limuzīna"- Lancia Musa reklāma (Itālija, 2007. gads) un Japānā 2004. gadā radītais Toyota Alphard klips ar Žana Reno piedalīšanos. Kolekcijas klipu krājumā būs redzams arī Krievijas eksprezidents Mihails Gorbačovs, kurš mielosies ar picu "Pizza Hut" (Asv, 1998. gads) un Džordžs Klūnijs, kurš šoreiz reklamē kafiju "Nespresso" (Internacionāls klips, 2006. gads).

Reklāmas Rīmu nakts starpbrīžos notiks Latvijā neredzēta bārmeņu izrāde "Domino Efekts", sacensības par labākā gultas klājēja titulu, tiks izrādīta Red Bull līdz šim Latvijā nedemonstrēto klipu retrospekcija. Ieeja pasākumā no plkst. 19:00, kolekcijas demonstrācijas sākums plkst. 21:00.

Biļetes uz Reklāmas Rīmu nakti pieejamas Biļešu Servisa kasēs visā Latvijā un internetā - www.ticketservice.lv, kolektīvās biļetes un Vip biļetes (pie galdiņiem) iespējams rezervēt, izmantojot elektroniskā pasta adresi birojs@untitled.lv vai zvanot pa tālruni 67333784.


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
books in ancient times was papyrus

Batteryqnk

Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067

Phoenixefp

The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknown

Lorduet


ienāktreģistrēties