Jau 11. reizi Rīgā notiks Reklāmas Rīmu Nakts

Aija Garoza, 04.02.2009., 14:03

17. aprīlī Rīgas Kongresu namā vienpadsmito reizi notiks bieži par "aizraujošāko un jautrāko industrijas pasākumu" sauktā pasaules smieklīgāko, interesantāko un neparastāko reklāmu skate - Reklāmas Rīmu Nakts.

Vairāk nekā 10 gadu laikā pasākums ir iemantojis uzticīgu apmeklētāju loku un kļuvis ne tikai par neformālu nozares viedokļu noteicēju tikšanās vietu, bet arī par bezbēdīgu pasākumu visas nakts garumā.

Biļetes uz Reklāmas Rīmu nakti jau pieejamas Biļešu Servisa kasēs visā Latvijā un internetā - www.ticketservice.lv. Pirmo biļešu cena - Ls 12, taču tuvojoties pasākumam biļešu cena pieaugs līdz Ls 30. No 16. februāra būs pieejamas īpašās VIP biļetes (ar rezervētu galdiņu).

Franču kolekcionāra – Žana Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot) atlasītā reklāmu ēdienkarte šoreiz tiks pārstāvēta ar 354 klipiem gandrīz no visas pasaules. Programmā iekļautas starptautiskas, tradicionālas, sadzīviskas un eksotiskas reklāmas no Eiropas, Āzijas, Amerikas, Austrālijas un Āfrikas.

Gaidāmajā reklāmu izlases sarakstā, kas sasniedz 5 stundu, 25 minūšu un 33 sekunžu kopgarumu, ierindojas arī tādas pazīstamu zīmolu reklāmas, kā Audi, Sony, Durex, CocaCola, BMW, Diesel, Nike, MCdonalds, Timberland, u.c. Programmā iekļautas arī reklāmas ar latviešiem svešiem zīmoliem – Aides, Telenor, PureFM, Delpharmea, u.c. Visvairāk reklāmu šī gada demonstrācijā nākušas no Francijas – 46, bet pa vienai reklāmai būs redzamas pat no Alžīrijas, Kongo, Kataras, Kolumbijas, Azerbaidžānas, Slovākijas, Taizemes un viens no kaimiņvalsts Igaunijas (VATSON MORETTI SMS LOAN). No Latvijas šā gada Rīmu naktī neviens klips nav iekļauts.

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, kad skatēs bija sastopamas arī dažādas vecas reklāmas no pagājušā gadsimta sākuma, aprīlī uz Rīgu tiks vesta kolekcija, kurā pārsvarā būs pēdējās desmitgades reklāmas klipi, kā arī daži neparasti reklāmu rullīši no pagājušā gadsimta 70-tajiem un 80-tajiem gadiem.

Reklāmas Rīmu Nakts jeb starptautiski – "The Night Of Adeaters" – ir pasākums, kurā tiek demontrētas neparastas reklāmas no visas pasaules. Šo pasākumu 1981. gadā izveidoja Žans Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot). Kopš pirmsākumiem Reklāmas Rīmu Nakts ikgadēji notiek ne tikai Francijā, bet arī regulāri viesojas gandrīz 160 pasaules pilsētās 47 valstīs, t.sk. Krievijā, Japānā, Latvijā, Ķīnā, Meksikā, Madagaskarā un pat Irākā. Pašlaik Žana Marī Bursiko kolekcijā ir jau vairāk kā 800 000 reklāmas klipi un plakāti. No tām vecākais materiāls bibliotēkā datēts ar 1898. gadu – "Sunlight" ziepju reklāma. Ik gadu kolekcija papildinās ar vairākiem tūkstošiem jaunu reklāmu.

Vairāk informācijas par Reklāmas Rīmu Nakti - www.rimunakts.lv.
 


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Prāta darbnīca - ļauj prātam darboties!
Padalies priekā
Каркасный дом с утеплением: идеальный выбор для холодных регионов каркасный дом под ключ <a href=spb-karkasnye-doma.ru>spb-karkasnye-doma.ru</a> .

karkasnyy_dom_rbet

Прывітанне, я хацеў даведацца Ваш прайс.

TedSax

BrightyGames is an online platform offering a wide variety of free browser-based games. It features genres like action, puzzle, racing, adventure, and more, providing entertainment for casual gamers of all ages. With simple navigation, new games added frequently, and no downloads required.

RickyFeelt


ienāktreģistrēties