Starptautiskā reklāmas festivāla "Golden Hammer" finālā iekļuvuši 152 darbi no 19 valstīm

Festivāls "Golden Hammer", 03.06.2015., 09:04

16. starptautiskā reklāmas festivāla "Golden Hammer" finālā (shortlist) iekļuvuši 152 darbi no kopumā 19 valstīm, uzvarētāji tiks paziņoti apbalvošanas ceremonijā 11. jūnijā Jūrmalā.

Starptautiskais reklāmas festivāls "Golden Hammer"Festivāla finālā iekļuvušas reklāmas, dizaina un sabiedrisko attiecību aģentūras no Baltijas valstīm, Norvēģijas, Dānijas, Vācijas, Zviedrijas, Slovākijas, Turcijas, Polijas, Somijas, Ungārijas, Krievijas, Ukrainas un citām valstīm. Festivālam iesniegto darbus vērtē starptautiska žūrija – 26 profesionāļi no 15 valstīm.

Kopumā festivāla darbi tiek vērtēti 13 kategorijās: "Film" (video reklāma), "Print" (drukātā reklāmā), "Outdoor" (vides reklāma), "Radio" (radio reklāma), "Interactive" (interaktīvā reklāma) "Design" (dizains), "Media" (mediji), "Direct" (tiešais mārketings), "Promo & Activation" (aktivizācijas pasākumi), "Campaigns" (kampaņas), "PR" (sabiedriskās attiecības), "Craft" (Meistarība) un "Social" (sociālā reklāma).

Trīs no festivāla kategorijām šogad ir jaunums - sociālās kampaņas, izcilākais dizains, tiešā mārketinga un promo aktivizācijas pasākumu kategorija.

Finālistu darbu skate būs skatāma "Golden Hammer" konferencē, kas 11. jūnijā notiks Jūrmalas Kultūras centrā Majoros. Savukārt uzvarētāji tiks noskaidroti apbalvošanas ceremonijā atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē ceturtdienas vakarā. Ceremoniju vadīs atraktīvais Igaunijas austrālietis, komiķis Luiss Zezerans (Louis Zezeran).

Biļetes konferencei un apbalvošanas ceremonijai var iegādāties mājas lapā www.goldenhammer.eu, abi festivāla pasākumi notiks angļu valodā, bez tulkojuma.

Tradīcijām bagātais reklāmas festivāls "Golden Hammer" kļuvis par reģiona nozīmīgāko starptautisko festivālu, kurā tiek izcelti un apbalvoti iepriekšējā gada labākie darbi reklāmas un komunikācijas jomā. Festivāla konkursa darbos īpaši tiek meklētas radošas idejas un oriģinalitāte, kas aizrauj tās skatītāju un dod būtisku pienesumu zīmola vērtībai.


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā

Marcuslit

ebuca.cc

Hilton

Ojwdjiowkdeofjeij ifsfhoewdfeifhweui hieojkaskdfwjfghewejif eiwhfufdawdijwehfuihewguih jeifjeweijeruigherug hc.lv

Jeffreycaf


ienāktreģistrēties