Šogad festivālā "Golden Hammer" balvas varēs saņemt arī labākās sociālās kampaņas

Festivāls „Golden Hammer”, 16.03.2015., 12:03

Šogad starptautiskajā reklāmas festivālā "Golden Hammer" ieviestas vairākas jaunas kategorijas. Festivāla "Grand Prix" balvas varēs saņemt arī labākās sociālās kampaņas, izcilākais dizains, kā arī balvas tiešā mārketinga un promo aktivizācijas pasākumu kategorijās.

"Golden Hammer"Festivāla organizatori īpaši vēlas izceltu reklāmas un mārketinga līdzekļu izmantošanas iespējas sabiedrības labā. Reklāmas nozarē aizvien noteiktāku lomu ieņem sociālās kampaņas, un radošās aģentūras ir apliecinājušas, ka ar oriģinālām reklāmām var piesaistīt sabiedrības uzmanību sociālajām problēmai un palīdz tās risināt. Tāpēc šogad sociālajām reklāmām izveidota atsevišķa kategorija, kurā žūrija izraudzīsies oriģinālāko ideju un efektīvāko kampaņas risinājumu.

Izmaiņas kategorijās notikušas atbilstoši reklāmas un mediju nozaru attīstībai. Kategorijas pārstrādātas un strukturētas, lai iesniedzējiem būtu viegli atrast konkursa darbam piemērotu kategoriju.

Kopumā darbus varēs iesniegt 13 kategorijās: "Film" (video reklāma), "Print" (drukātā reklāmā), "Outdoor" (vides reklāma), "Radio" (radio reklāma), "Interactive" (interaktīvā reklāma), "Design" (dizains), "Interactive" (interaktīvā kategorija), "Media" (mediji), "Direct" (tiešais mārketings), "Promo&Activation" (aktivizācijas pasākumi), "Campaigns" (kampaņas), "PR" (sabiedriskās attiecības), "Craft" (Meistarība) un "Social" (sociālā reklāma).

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju (aģentūras, dizaina un reklāmas izgatavotāj sabiedrības, kā arī reklāmdevēji, mediji un citas puses, kas bijušas iesaistītas reklāmas tapšanā) jomu Baltijas, kā arī citās pasaules valstīs.

16. Starptautiksais reklāmas festivāls "Golden Hammer" norisināsies Jūrmalā no 9. līdz 11.jūnijam. Tradīcijām bagātais reklāmas festivāls kļuvis par reģiona nozīmīgāko starptautisko festivālu, kurā tiek apbalvoti iepriekšējā gada labākie darbi reklāmas un mediju jomā.

Starptautisko reklāmas festivālu "Golden Hammer" rīko Latvijas Reklāmas asociācija. Festivālu atbalsta: Jūrmalas dome, "Cision", "Rīgas Viļņi", "JCDecaux", "Semarah Hotel Lielupe", "Airprint", "BMW", "Chaula.tv", "Mailigen, "DDB Latvia".


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Prāta darbnīca - ļauj prātam darboties!
Padalies priekā
Каркасный дом с утеплением: идеальный выбор для холодных регионов каркасный дом под ключ <a href=spb-karkasnye-doma.ru>spb-karkasnye-doma.ru</a> .

karkasnyy_dom_rbet

Прывітанне, я хацеў даведацца Ваш прайс.

TedSax

BrightyGames is an online platform offering a wide variety of free browser-based games. It features genres like action, puzzle, racing, adventure, and more, providing entertainment for casual gamers of all ages. With simple navigation, new games added frequently, and no downloads required.

RickyFeelt


ienāktreģistrēties