Spēle "Race Driver GRID"
tautietis neuzpērkamais, 09.12.2008., 13:55Jebkurš pieredzējis spēlmanis pateiks, ka mūsdienās vairs netaisa tādas braukšanas spēles kā agrāk. Vismaz toreizējā kontekstā spēles "Need For Speed" pirmsākumi vai spēles "Carmagedon" slaktiņi bija neticama pieredze.
Mūsdienās veidotāji šajā jomā vairs īpaši necenšas, tikai reproducē visu iepriekš redzēto un ne tajā labākajā veidā. Tā tas bija, līdz pie mums nonāca "Grid".
"Codemasters" uztaisija savu pēdejo "Colin Mcrae Rally" versiju un ķērās pie nākamās Race Driver spēles uz tā paša dzinēja. Grafiskais iepakojums pēc labākajiem mūsdienu spēļu standartiem. Taču kopš CMR Dirt vēl vairāk vizuāli noslīpēts un optimizēts, tapēc darbojas normāli arī uz vidusmēra aparāta. Domāju, ekrānšāviņi runā paši par sevi un par vizuālo tēlu nav daudz ko runāt. Ir neticami skaisti un realistiski, taču kustībā tas viss izskatās vēl labāk.
Satura ziņā, šis Race Driver ne ar ko neatšķiras no iepriekšejiem. No apaļas nulles, jākļūst par vispasaules autosporta zvaigzni. Piedalamies dažāda formāta sacensībās, krājam naudu un atveram jaunas licences. Taču šoreiz viss ir daudz maģiskāk vēl par pašu pirmo RD. Un tas ir dēļ kompozīcijas nevis atsevišķiem elementiem.
Automašīnu vadības svārstās starp arkādi un simulatoru, atkarībā no ieslēgtajām palīdzībām, lai gan viss nav pilnībā sarežģīts un uztaisīts par 100% simulatoru. Atrasts ideāls līdzsvars, kas ļauj iemācīties spēles "fiziku" dažās minūtēs un pēc tam padziļināti apgūt vairāku stundu garumā. Tiesa, ja spēlē ar klaviatūru nevis spēļu vadības rīkiem, visu asistentu atslēgšana var novest pie ļoti izaicinošas spēlējamības, kas prasa lielu koncentrēšanos. Tā pat grūtības līmeņi. Zemākais patiešam ir priekš atslābinošas ākstīšanās, bet augstākais priekš nopietnas braukšanas, jo maksimālajā grūtības līmenī pretinieki tik pat kā nekļūdās un izmanto trasi pilnībā.
Automašīnu skaits nav vairs tik liels kā iepriekš, taču kvalitāte ir neticami augusi un to galīgi nevar nosaukt par trūkumu. No trasēm redzēsiet galvenokārt reāli eksistejošas officiālās, kas bija arī iepriekšejās daļās. Tā, ka ja zināt, piemēram, Nirburgringas līkumus, nebūs problēmu ātri apgūt trasi un izaicināt pretiniekus uz maksimālo grūtības līmeni.
Saldais ēdiens šajā versijā ir multiplayer jebšu daudzspēlētāju režīms. Tas kā iepriekš ir lieliski sabalansēts un darbojas fantastiski. Īsas pauzes starp sacensībām, ātra un ērta vēlamo spēļu meklēšana. Šoreiz arī pieredzes punktu krāšana un globāla statisika. Stiprākais pluss ir tehniskā uzbūve. Visas spēles, kas tiek veidotas, notiek uz officiālajiem Grid serveriem, nevis veidotāja datora, tapēc, lai kā arī kādam no dalībniekiem bremzētu internets, pārējos tas neietekmē un viņš viens pats raustās savā nodabā. Tā ka slikta pieslēguma spēlētāji netraucē pārējiem.Traucē tie, kas ka parasti online braukšanas traucē, ir bērni un āksti, kas nevis brauc, bet mēģina sadauzīt citu braucēju mašīnas un pamatīgi bojā sacīkstes.
Kopumā spēles process ir neticami aizraujošs un noslīpēts līdz sīkumam. Galvenais šajā spēlē ir nevis mašinas krāsošana un antispārnu staipīšana, bet gan pati sacensība. Pēc iespējas mazāk aiztures starp sacīkstēm, un praktiski viss spēles process ir no vienas trases ārā, nākamajā iekšā. Nekādu nevajadzīgu muļķību, tikai īstas autosacīkstes. Klasiskas, realistiskas, skaistas, ātras. Ja vien esat autosacīkšu fans, šī spēle būs labākais ko pēdējā laikā esat baudijuši.
Vienā teikumā: Viennozīmīgi labākā braukšanas spēle kopš revolucionārās "Need For Speed Porsche Unleashed".
(Raksts pārpublicēts no paslaikspeleju.wordpress.com ar autora atļauju.)
Hilton
Ojwdjiowkdeofjeij ifsfhoewdfeifhweui hieojkaskdfwjfghewejif eiwhfufdawdijwehfuihewguih jeifjeweijeruigherug hc.lvJeffreycaf
Каркасный дом с утеплением: идеальный выбор для холодных регионов каркасный дом под ключ <a href=spb-karkasnye-doma.ru>spb-karkasnye-doma.ru</a> .karkasnyy_dom_rbet