Kopsavilkums: "Fallout 3"
tautietis neuzpērkamais, 10.02.2009., 15:15Praktiski par spēli, tā pat kā par filmu, neko kārtīgi nevari pateikt, kamēr neesi redzējis beigas. Kompozīcija ir svarīga spēles dvēseles un atmosfēras sastāvdaļa.
Un vēl pirms nedēļas nebūtu noticējis, ka pabeidzot spēli "Fallout 3", tā atstās mani pārdomās, par spēles pasauli un personāžiem, kas palika pirms beigu titriem.
Tātad aptuveni nedēļa izdzīvošanas pa vakariem un spēle lielos vilcienos ir galā. Lielos vilcienos tādēļ, ka iet tur ir vēl daudz jo daudz, bet daži sānu uzdevumi un visi galvenie ir izpildīti. Gribu mazliet nospoilot, lai paglābtu Jūs no pāragras spēles beigšanas - nepildiet galvenās misijas, kamēr neesat gatavi beigt spēli. Jo pēc visu galveno misiju izpildes spēle visklasiskajā veidā vienkārši beidzas - beigu klipiņš un titri. Viss. Patiešām viss. Tāpēc, ja esat liels klejotājs un atklājējs, atliekat galvenās misijas.
Neskatoties uz pirmajiem iespaidiem par to, ka spēles darbība ir virspusēja un sekla, spēles tā saucamais background ir viens no dziļākajiem, kāds redzēts kādā no spēļu seriāliem. Apkārt patiešām ir dzīva pasaule, kas ir pilna ar noslēpumiem neatkarīgi no Tev domātā ceļa caur galvenajām misijām. Pastāv iespēja visam izskriet cauri, šaujot visu, kas kust un ātri tikt līdz finiša rullīšiem, taču ja vēlies patiešam izdzīvot spēles pasauli, Tev tiek dots pamatīga izmēra kvadrāts, pa kuru klīst atklājot netīros pagātnes noslēpumus un izdzīvojot nežēlīgo postapokaliptisko tuksnesi no dažādiem aspektiem.
"Fallout 3" virspusēji ir pavāji atdzīvināts seriāla turpinājums, kas padarijis soļu plānošanu par lēkāšanu, lai izvairītos no pretinieku raķetēm. Taču iepazīstot un izpētot visu tuvāk atklājas patiesā spēles seja. "Fallout 3" nav FPS ar personāža statiem. F3 ir RPG visās tā izpausmēs. Tas ir tikpat ļoti Fallout kā pirmās divas daļas, taču ar mūsdienu tehnoloģiskajām iespējām.
Attiecības ar Oblivion? Tas ir tas pats dzinējs, tie paši elementi, taču daudz bagātāka pasaule, daudz detalizētaki uzdevumi, patiešām atšķirīgi iziešanas veidi. Oblivion kvesti aprobežojas ar - aizej tur, nogalini to, atnes to. F3 Tev tiek iedots kvests un jautājums, ko tu domā tagad iesākt? Protams vienmēr būs kādi skriptēti iznākumi, lai spēlētājs nesačakarētu visu un nenobloķētu iespēju spēli pabeigt vispār, taču tev ir iespēja rīkoties kā vēlies un arī iznākumi būs dažādi.
Lietas, kas spēlē izved no pacietības? Metro sistēmas labirinti DC*. Pāris ekstrēmu atbilžu variantu trūkums ar atsevišķiem NPC. Kameras ķēmošanās VATS* sistēmā šauros koridoros. Oblivion formāta Galvenā uzdevumu ķēde.
Lietas, kas neļauj atrauties? Vēl neatklātās teritorijas kartē, jo katrs apskates objekts patiešām ir unikāls un ar savu stāstu. Perki*. Dažādās spēles iziešanas iespējas. Atmosfēra.
Pieejamās iespējas? Noklīst tālu no ceļa un atklāt arvien jaunas interesantas lietas un blakus sižetu. Iegūt dzīvokli, kuru iekārtot pēc saviem ieskatiem un kur noglabāt trofejas no ceļojumiem. Izšaudīties no daudz un dažādu veidu ieročiem. Sadraudzēties vai sanaidoties ar dažadiem grupējumiem. Spēlēt vairākkārt un atklāt arvien jaunus pavērsienus izmantojot dažādus uzdevumu izpildes veidus.
Pietrūkst? Transporta līdzekļi ātrākai ceļošanai. Vēl dažas radio stacijas. Iespēja cīņas iet tikai gājienu veidā.
Nav spēles bez trūkumiem. Vismaz mūsdienās vairs nav, kad spēlētājs pieprasa tik daudz, bet visam pievērst uzmanību nav laika. Taču lietas, kas liktos līdz galam nenostrādātas, praktiski nav. Spēles pasaule ir kā noslēgts aplis, barības ķēde, kas funkcionē un uz noteiktu laiku ļauj, tev aizmirsties no reālās pasaules. Spēle ir noslīpēta gan vizuāli, gan saturiski.
Dialogi ne vienmēr ir līmenī un supermutanti ar laiku apnīk, taču izmisušie ļautiņi un asinskārie radijumi vienmēr godam uztur atmosfēru un ne brīdi neļauj atslābt. Nespēju ātrumā atcerēties vēl kādu spēli, kas tik ļoti pārliecinātu, ka viss notiek pa īstam. No spēles es dabūju daudz vairāk nekā biju gaidijis. Tas ir mākslas darbs ar popkultūras izklaides iespējām. Un ja spēle ar laiku ieinteresē tikai vairāk nevis apnīk, tas jau vien par kaut ko liecina.
Skaidrojumi nezinātājiem:
- Perks - papildus bonusi personāžam, ko var pievienot pie katra jauna līmeņa iegūšanas.
- DC - spēles ietvaros, centrālais reģions - Washingtonas centrs.
- VATS - iespēja apturēt reālā laika kauju un turpināt to pa gājieniem
Vienā teikumā: Pūķu un pikseļu fani var nopelt 3dimensiju tehnoloģijas un sūdzēties, ka saldējums vairs negaršo tik labi kā bērnībā, taču atšķirīgs nenozīmē sliktāks, jo katrai jaunai sērijas spēlei ir jānes jauninājumi.
(Raksts pārpublicēts no paslaikspeleju.wordpress.com ar autora atļauju.)
karkasnyy_dom_lbkn
Sveiki, aš norėjau sužinoti jūsų kainą.TedSax
сколько стоит поролон для мебели <a href=www.porolon-dlya-divana.ru>сколько стоит поролон для мебели</a> .porolon dlya divana_jxot