Sveiki! Skatos,ka daudziem festivāliem un koncertiem taadas pašvakas afishas un plakaati......Veelos jums paliidzeet ar to izveidi!!! Mācos VMV par reklāmas dizaineri 3.kursaa... Milzu naudas jau neprasiishu par plakaatiem... arii es esmu ieintereseets,lai tie izskatiitos labi!!! ...Ja ir kaada interese - luudzu rakstiet uz: n0-name@inbox.lv
pff pēc ka tu spried, ka viņas ir pašvakas? nē nu amiznanti lasīt tavu sludinājumu - jā.
Tev patiik Sutas Balss afiša? Man neee... viņa ir taisiita paintā.
amizanti ir, ka domā, ka kāds tev te maksās kaut ko, jo faktiski viss undergraundā ir pēc brīvas gribas un pašu iniciatīvas...jo savādāk rxx jau būtu kļuvis par milionāru...
vari parādīt kādu savu darbu?
iedod savu e-pastu ,ja tev ir interese un tu veelies lai kaac tev kautko taisa... man jau taa neliekas. liekas,ka esi taads kuru nekas neapmierina! :D
piemēram uz Sarkasmu braucu tāpēc, ka man labāk patika viņu afishe ne Sutas :Dahaha
kāda afiša tāds festivāls :D
kāda gaume, tāds plakāts. :)
Jo labaaks plakaats,jo labaaks pasaakums...domaajiet pashi!!!
ne vienmēr.
Es piekrītu, ka lielākā daļa afišu un vispār stila lietu ir zem katras kritikas, par reklāmu nemaz nerunājot. Sutas balss vispār ir kaut kas kolosāls. :D Gandij, kamōn, tev kā poligrāfijas nozarē strādājošam cilvēkam, to čista vajadzēja pamanīt!Bet nu jā, no šitiem Tu neko nedabūsi. Tas ir skaidrs. Bet ir arī daudz naudīgu organizāciju, kas par šādām lietām negrib maksāt. http://badad.lv/?p=198 Izlasiet te 9. komentāru.Bet nu loģiski ir tas, ka "karjeras" sākumā lielo latu neviens nemaksās, vajag sakrāt pieredzi, ko it kā var lieliski izdarīt, palīdzot visādiem nekomerciāliem projektiņiem. Bet arī tos vajag izvēlēties ar aprēķinu, lai no tā darba būtu kaut kāda jēga, lai arī pasākums ir kvalitatīvs un lai darbus var tālāk izmantot, cenšoties iepatikties lielajiem maksātājiem un ir tikai loģiski, ka jēdzīga pasākuma artworks dos lielāku bonusu kā kaut kāds "divas meijas, divas tumbas" "festivāls". Vel pluss brīvprātīgam darbam ir tas, ka var nedaudz vairāk presingot to "pasūtītāju" ar savām idejām, jo tagad viņam vajag tevi, nevis tev viņu, un to ir jāliek saprast.
kāds plakāts tāds saprāts!
da es viņam pajautāju pēc kā tad viņš spriež tas arī viss, par sutas balsi pilnībā piekrītu, bet nu nevar uzreiz visas afišas nosaukt par sūdiem un sevi pacelt nez kur augstumos. tas arī viss.ēpasts man ir aicis_iv@inbox.lv !
man liekas pēc kompozīcijas un krāsu gammas...
Jāp arī es esmu pamanījusi to, ka pasākumus var pateisīt "interesantus" (apmeklētākus, pamanāmākus,...) ar kvalitatīva vizuālā noformējuma palīdzību. Un varbūt lielākā problēma ir cilvēku spējā komunicēt, t.i. tas, kas prot, māk, grib attīstīt sevi līdz profesionālam līmenim, bet tikko ir iesācis darīt šīs lietas, un ir tiko ienācis šajā jomā, tam nav kontaktu ar cilvēkiem, kam šādas lietas ir vajadzīgas, pat bez maksas, un tiem, kam vajadzīgi šādi pakalpojumi, nereti nezina pie kā griezties. Saku pēc pieredzes, jo diezgan bieži pašai rodas vajadzība pēc logo, plakātiem, vizuālajem materiāliem (nemaz nerunājot par mājas lapām) un tad rodas problēma, kurš to ātri (ne vienmēr), kalitatīvi un radoši var dabūt gatavu.Piebilde pie Rxx pēdējā komentāra, par to presingu, brīžiem nemaz to nevajag, jo bieži paši "pasūtītāji" ir cilvēki, kas veic brīvprātīgi šo darbu un strādā idejas vārdā, bet tā kā viņi dara visu citu iepējamo un neiespējamo, tad viņi tīri vai labrāt uzklausa jaunas, svaigas idejas, kas savā ziņā atvieglo darbu, protams, ja šīs idejas ir saprāta robežās un ir vienotā koncepcijā ar projekta ideju un atbilst saprātīgiem kvalitātes principiem (krāsu, kompozīcijas, stila sabalansētībai)p.s. ja kādu "kas ir karjeras sākumposmā, vidusposmā" attīstīt prasmes un uzkrāt kādus darbiņus portfolio (brīvprātīgi strādājot pie ineresantiem, pozitīviem, radošiem projektiem jauniešiem - bez paldies, par kvalitatīvu darbu autors nepaliks:)) var rakstīt privāti, kaut ko vienmēr var sarunāt :)
gandijs tak nav maketchiks, poljube. par plakatiem piekritu, ka loti daudziem vajadzetu pamatigi piestradat. 95% man tas plakats neko nemaina, ja es jau zinu, kas tas par pasakumu, un kas tur bus, tad plakats pilda tikai kkadas info lapinjas lomu. savukart, ja man nav nojausmas, kas un kur utt., tad veiksmigi izstradatam plakatam ir pamatiga teikshana taja braukshanas/nebraukshanas procesa. personigi es visas tadas lietas verteju nedaudz ari no sava skatu punkta, jo tas ir tieshi saistits ar manu prof. Bet puisim ir jadod iespeja.
Nezinu, ir gadījies arī tādas reizes, kad afiša izskatās riktīgi laba un aizbraucot uz pasākumu saprotu, ka tas ir arī viss...
da labi robiicsātanist, cik tu prasi par plakātu, reklāmas dizainer? kur tavs portfolio?
Iepriekšējais komentārs ir iemesls, kāpēc es NEKAD nereklamēju savus pakalpojumus vietās, kur cilvēkiem galvenais ir par kaut ko pacepties, kaut gan paši fišku nerubī, taču iespējamos pasūtītājus gan var atsist, jo tie bieži vien par lietu ir informēti "viena tante teica" līmenī. Ja kaut kur (forumā) pavīd kaut kāda iespēja tikt pie pasūtījuma, lasi - naudas, tad nekad nevajag sākt kaut ko piedāvāt turpat uz vietas, ir jāsūta PM, vēl var mēģināt atbildēt iemetot e-pastu. Tālākais ir jārunā privāti - vislabāk aci pret aci. Vēl baigi būtiski ir demonstrēt saprotošu un iejūtīgu attieksmi, jo apmeirināts klients ir izdevīga lieta, jo as var novest pie citiem klientiem (lasi - naudas). Un ir jāatceras, ka, ja par slikto pieredzi pastāstīs 10 cilvēkiem, tad par labo - ne vairāk kā 3, tāda nu ir cilvēka daba.Par presingu nebij domāts tik brutāli, bet klientam ir jāsaprot, ja es nodarbojos ar labdarību, tad to vajag viņam.Ā, es gribēju uztekt capu, brāļus S. un pārējos iesaistītos par to, ka Fonofestam gan ar stilu viss ir puslīdz ok, vismaz relatīvi. ;)Ir mums tāds labs teiciens, ka laba reklāma sliktu produktu neizglābs, bet slikta reklāma labu gan sačakarēs ātri vien.A tu, autor, iemācies pareizi rakstīt vismaz, būs kaut cik normālāks iespaids par tevi.
cik es esmu pamanījusi, tad tu, rxx, savus pakalpojumus reklamē visur, kur vien tas ir iespējams. :)
Es tos pieminu, nevis reklamēju. Arī šoreiz. Es, cik atceros, neemu nekad taisījis topiku, kurā kaut ko piedāvātu (savus pak., nevis visādus krāmus :D), lai visādiem pajoliņiem būtu iespēja par mani ierēkt vai absolūti bez intereses uzdot idiotiskus jautājumus.
Es gribētu piebilst vienu lietu...Mani atbaida negatīvais sludinājuma iesākums - "Skatos,ka daudziem festivāliem un koncertiem taadas pašvakas afishas un plakaati... " Proti, ja es pasūtu pie tevis plakātu, tātad manējais līdz šim bija pašvaks... Ieteiktu nesākt sevis reklamēšanu ar potenciālo klientu nolikšanu. Tā negatīvi sanāk.
Arī tasnība. Klients nekad nedrīkst justies kā idiots, pat ja viņš tāds ir. Visforšāk ir izmantot klienta paša izspļautās stulbības, lai dabūtu cauri normālas idejas un klientam liktos, ka viņš pats ir kaut ko ģeniālu izdomājis, tas baigi paceļ pašapziņu un klients kļūst laimīgs. Lamīgs klients maksā vairāk. :)
Var gadīties arī tā, ka izturoties pret klientu kā ideotu, var pats palikt par ideotu, ja pēkšņi uzduries tādam klientam, kas saprot daudz vairāk par tevi šajās dizaina lietiņās, bet kāpēc viņš pats nedara to, jo viņš apzinās, ka nevar tam veltīt tik daudz laika, cik vēlētos un tāpēc labāk kādam samksāt, vai uztaisīt barterdarījumu vai dotu iepēju, kādam jaunajam sevi pierādīt. :)
Tagad davai izlasi mana iepriekšējā komentāra otro teikumu, es tur pateicu tieši to pašu. Tas tā, ja gribēji man uzbraukt. Vēl varētu iemācīties vārda "idiots" pareizu rakstību, nevis sitiloties ar uz diska vāciņa izlasītām muļķībām.Nez, man vēl nav sanācis uzdurties nevienam klientem. Ja tev ir, nu jūtu līdzi.
Vaidzētu ieviest hc.lv maksu par reklamēšanos... biežāk sanāktu busi uz festiem pa brīvu varbūt...
fonōfestam tiešām šogad plakāts neparasti glīšs.. vēl tikai poniju trūkst.
Bet mājaslapā atbalstītāju logo gan vareja viņi varēja normālāk ielikt, nevis tādus apcirstus. :P
Rxx: "Iepriekšējais komentārs ir iemesls, kāpēc es NEKAD nereklamēju savus pakalpojumus vietās, kur cilvēkiem galvenais ir par kaut ko pacepties, kaut gan paši fišku nerubī"Tu uzbrauci Pankjānim par to, ka viņš dizaina/grafikas fišku nerubot? :D--Fonteina afiša ir laba, lai gan tā ir gaumes lieta. Bet - pilsētā, kurā 60% ir čigāni jau gan nevajadzēja uz katra stūra līmēt - ja nu poči izdomā aizlaist? (retoriski)Vairākumam man pazīstamu nemāksliniecisko cilvēku afišas noformējums interesē tikpat daudz, cik mani - tālāk par grupu sarakstu netieku. ja grupas normālas, par dizainu pat neiedomājies. Ja grupas ir pēdējie sū_i, tad pēc grupu nopētīšanas jau sāc piekasīties pie dizaina.
šajā gadijumā afiša ir sekundāra..domā es zinu, kāda ir zvēra vai fonofesta afiša??tri rubļa- ļaļaļa!
lieliskajam karlim. saproti to, ka tas, ka tu atnaci uz to pasakumu, un esi samaksajis par to naudu (pec mana plakata/afishas vadoties), jau, nozime to, ka darbs ir padarits veiksmigi. Tas, ka pats pasakums ir pedeja tufnja, taa, nu nekada zinja nav dizainera/maketet. un to cilveku, kas stradaja pie plakata/afishas izstrades vaina. Tu, ka "web/layout makslinieks" strada uz to, lai pasutitaja pasutijums "stradatu", t.i pelnitu naudu. Tu, taisi reklamu,
diy tipa pasākumiem vispārpienjemtie mārketinga standarti nestrādā, jo primārā fiška nav pelnīt, bet labi pavadīt laiku...
Ja nav kam strādāt, tad nekas arī nestrādā. Ir diezgan muļķīgi domāt, ka mārketings attiecas tikai uz naudas pelnīšanu.
to kas_te !kuru pilsētu tu domāji par tiem 60 % čigānu??
Sabile - The Sin City, the capital of gipsys.
[ Forums ]
Franziska
programmi 1s_xrea
Universalqgk
© 2005-2025, Afišas un Plakāti, HC.LV.