Tuvojas rudens “Midnight MOLS”
Zita Siliņa, t/c MOLS direktore, 11.09.2006., 09:08No šā gada 14. - 26. septembrim t/c MOLS “showroom” būs apskatāmi Latvijas jauno dizaineru apģērbu kolekciju labākie modeļi. Tādejādi t/c MOLS sadarbībā ar Baltijas Modes federāciju piesaka septembri kā modes mēnesi, bet t/c MOLS - kā septembra modes meku. Modes mēneša beigās jebkurš interesents varēs vērot jauno modes dizaineru kolekciju skati. Bet mēneša kulminācija būs pusnakts, kad otro reizi Latvijas modes mākslinieki vienosies “Midnight MOLS”, lai kopīgā darbā noteiktu rudens/ziemas sezonas modes tendences, krāsas un akcentus.
Atklājot modes dzimšanas brīdi, t/c MOLS šā gada pavasarī iedibināja jaunu tradīciju - “Midnight MOLS”. Vēlā vakarā pēc veikalu slēgšanas stilisti, frizieri, grima un modes mākslinieki pirmo reizi pulcējās tirdzniecības centrā un piepildīja nakti ar aktuālajām pavasara modes tendencēm. Tas bija unikāls dialogs starp atzītiem modes dizaineriem, jaunajiem talantiem no Latvijas Mākslas akadēmijas, modes redaktoriem, žurnālistiem un viesiem.
Tradīciju t/c MOLS turpina kopā ar Baltijas Modes federāciju (BMF). Pateicoties šai sadarbībai, pasākums iegūst plašāku skanējumu. Dienu pirms “Midnight MOLS” - 26. septembrī plkst. 19.30 būs skatāms jauno modes dizaineru konkursa “Jauns vārds modē” fināls - četru atlases posmu uzvarētāju, Latvijas Mākslas akadēmijas, Rīgas Tehniskās universitātes studentu un Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas audzēkņu apģērbu kolekciju skates. Konkursa dalībnieki sacentīsies trīs nominācijās - Pret a Porter Diffusion, Pret a Porte Luxe un Avantgarde.
Savukārt 27. septembra naktī klajā nāks noslēpums - kas ir vadošo Latvijas modes mākslinieku mūzas? Protams - dzims mode. Latvijas vadošie modes dizaineri kopā ar viesiem un žurnālistiem radīs rudens/ziemas modes tendences. Taču līdztekus modeļiem tendences demonstrēs arī modes mākslinieku mūzas. Kas viņas ir?
Uzziņai
T/c Mols savu darbību sāka 1998.gadā un ir tradīcijām bagātākais tirdzniecības centrs Latvijā. Tirdzniecības centrā darbojas 131 veikals. Kopš pērnā gada jūnija T/c MOLS modes veikaliem ir pievienojušies tādi Eiropā pazīstami zīmoli kā “Orsay”, “Track&Travel”, “Otto Kern”, “Mephisto”, “Gas”, “Mustang Jeans”, “Merphy&Nye”, “Po.P”, “Vistula”. Drīzumā durvis vērs veikali “Lindex”, “Timberland”.
SIA Tirdzniecības centrs “Mols” ir viens no pieciem Linstow Center Management grupas tirdzniecības centriem. Grupā ietilpst arī t/p Alfa, galerija Centrs, t/c Origo un t/c Dole.
Biedrība Baltijas Modes federācija darbojas kopš 1999. gada. Tās misija ir modes industrijas attīstība un Latvijas modes mākslinieku popularizēšana Baltijas valstīs un ārpus tām. Galvenie Baltijas Modes federācijas organizētie pasākumi: Riga Fashion Week, Latvijas Stila un modes balva un jauno dizaineru konkursi, t.sk. “Jauns vārds modē”.
Tradīciju t/c MOLS turpina kopā ar Baltijas Modes federāciju (BMF). Pateicoties šai sadarbībai, pasākums iegūst plašāku skanējumu. Dienu pirms “Midnight MOLS” - 26. septembrī plkst. 19.30 būs skatāms jauno modes dizaineru konkursa “Jauns vārds modē” fināls - četru atlases posmu uzvarētāju, Latvijas Mākslas akadēmijas, Rīgas Tehniskās universitātes studentu un Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas audzēkņu apģērbu kolekciju skates. Konkursa dalībnieki sacentīsies trīs nominācijās - Pret a Porter Diffusion, Pret a Porte Luxe un Avantgarde.
Savukārt 27. septembra naktī klajā nāks noslēpums - kas ir vadošo Latvijas modes mākslinieku mūzas? Protams - dzims mode. Latvijas vadošie modes dizaineri kopā ar viesiem un žurnālistiem radīs rudens/ziemas modes tendences. Taču līdztekus modeļiem tendences demonstrēs arī modes mākslinieku mūzas. Kas viņas ir?
Uzziņai
T/c Mols savu darbību sāka 1998.gadā un ir tradīcijām bagātākais tirdzniecības centrs Latvijā. Tirdzniecības centrā darbojas 131 veikals. Kopš pērnā gada jūnija T/c MOLS modes veikaliem ir pievienojušies tādi Eiropā pazīstami zīmoli kā “Orsay”, “Track&Travel”, “Otto Kern”, “Mephisto”, “Gas”, “Mustang Jeans”, “Merphy&Nye”, “Po.P”, “Vistula”. Drīzumā durvis vērs veikali “Lindex”, “Timberland”.
SIA Tirdzniecības centrs “Mols” ir viens no pieciem Linstow Center Management grupas tirdzniecības centriem. Grupā ietilpst arī t/p Alfa, galerija Centrs, t/c Origo un t/c Dole.
Biedrība Baltijas Modes federācija darbojas kopš 1999. gada. Tās misija ir modes industrijas attīstība un Latvijas modes mākslinieku popularizēšana Baltijas valstīs un ārpus tām. Galvenie Baltijas Modes federācijas organizētie pasākumi: Riga Fashion Week, Latvijas Stila un modes balva un jauno dizaineru konkursi, t.sk. “Jauns vārds modē”.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
MarcusOreva
Marcuslit
ebuca.ccHilton