Tuvojas rudens “Midnight MOLS”

Zita Siliņa, t/c MOLS direktore, 11.09.2006., 09:08

No šā gada 14. - 26. septembrim t/c MOLS “showroom” būs apskatāmi Latvijas jauno dizaineru apģērbu kolekciju labākie modeļi. Tādejādi t/c MOLS sadarbībā ar Baltijas Modes federāciju piesaka septembri kā modes mēnesi, bet t/c MOLS - kā septembra modes meku. Modes mēneša beigās jebkurš interesents varēs vērot jauno modes dizaineru kolekciju skati. Bet mēneša kulminācija būs pusnakts, kad otro rei­zi Lat­vi­jas mo­des māk­sli­nie­ki vie­no­sies “Midnight MOLS”, lai kopīgā darbā no­teik­tu rudens/ziemas se­zo­nas mo­des tendences, krā­sas un ak­cen­tus.

Stils: Anastasija Golubeva (Midnight Mols)Atklājot modes dzimšanas brīdi, t/c MOLS šā gada pavasarī iedibināja jaunu tradīciju - “Midnight MOLS”. Vē­lā va­ka­rā pēc veikalu slēgšanas stilisti, fri­zie­ri, grima un mo­des māk­sli­nie­ki pirmo reizi pul­cē­jās tir­dznie­cī­bas cen­trā un piepildīja nakti ar aktuālajām pavasara modes tendencēm. Tas bija unikāls dialogs starp atzītiem modes dizaineriem, jaun­ajiem ta­lan­tiem no Lat­vi­jas Māk­slas aka­dē­mi­jas, modes redaktoriem, žurnālistiem un viesiem.

Tradīciju t/c MOLS turpina kopā ar Baltijas Modes federāciju (BMF). Pateicoties šai sadarbībai, pasākums iegūst plašāku skanējumu. Dienu pirms “Midnight MOLS” - 26. septembrī plkst. 19.30 būs skatāms jauno modes dizaineru konkursa “Jauns vārds modē” fināls - četru atlases posmu uzvarētāju, Latvijas Mākslas akadēmijas, Rīgas Tehniskās universitātes studentu un Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas audzēkņu apģērbu kolekciju skates. Konkursa dalībnieki sacentīsies trīs nominācijās - Pret a Porter Diffusion, Pret a Porte Luxe un Avantgarde.

Savukārt 27. septembra naktī klajā nāks noslēpums - kas ir vadošo Latvijas modes mākslinieku mūzas? Protams - dzims mode. Latvijas vadošie modes dizaineri kopā ar viesiem un žurnālistiem radīs rudens/ziemas modes tendences. Taču līdztekus modeļiem tendences demonstrēs arī modes mākslinieku mūzas. Kas viņas ir?

Uzziņai

T/c Mols sa­vu dar­bī­bu sā­ka 1998.ga­dā un ir tra­dī­ci­jām ba­gā­tā­kais tir­dznie­cī­bas centrs Lat­vi­jā. Tir­dznie­cī­bas cen­trā dar­bo­jas 131 vei­kals. Kopš pēr­nā ga­da jū­ni­ja T/c MOLS modes veikaliem ir pievienojušies tādi Eiropā pazīstami zīmoli kā “Orsay”, “Track&Travel”, “Otto Kern”, “Mephisto”, “Gas”, “Mustang Jeans”, “Merphy&Nye”, “Po.P”, “Vistula”. Drīzumā durvis vērs veikali “Lindex”, “Timberland”.

SIA Tirdzniecības centrs “Mols” ir viens no piec­iem Linstow Cen­ter Ma­na­ge­ment gru­pas tir­dznie­cī­bas cen­triem. Gru­pā ie­tilpst arī t/p Al­fa, galerija Centrs, t/c Ori­go un t/c Do­le.

Biedrība Baltijas Modes federācija darbojas kopš 1999. gada. Tās misija ir modes industrijas attīstība un Latvijas modes mākslinieku popularizēšana Baltijas valstīs un ārpus tām. Galvenie Baltijas Modes federācijas organizētie pasākumi: Riga Fashion Week, Latvijas Stila un modes balva un jauno dizaineru konkursi, t.sk. “Jauns vārds modē”.

2 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
deni2s, 11.09.2006. 09:13:49
Komentāra reitings: 0

Smuka modele bildē :) Laikam tāpēc, ka smaidīga :)

vards, 29.09.2006. 08:02:31 (ip:83.99.158.223)
Komentāra reitings: 0

Reku var skatīt bildes no šī pasākuma!

http://easyget.lv/161/articles/read/1278/

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā

MarcusOreva

Marcuslit

ebuca.cc

Hilton


ienāktreģistrēties