Svinības par godu zīmolam Kipling

Maija Melbārde, 27.09.2007., 13:10

Vai Džozefs Radjards Kiplings varēja iedomāties, ka gadsimtu pēc viņa slavenās Džungļu grāmatas sarakstīšanas viņa vārdā sauksies modīgu somu zīmols, kuru rotās draiska pērtiķīša logo?

Droši vien, ka nē! Šodien Kipling – kurš tiek dēvēts par labāko sieviešu ikdienas somiņu zīmolu pasaulē – var lepoties ar vairāk nekā 35 miljoniem klientu, turklāt katru minūti tiek pārdotas arvien jaunas 23 somiņas. Kipling somas pasaulē pazīstamas jau 20 gadu, un kopš šī gada vasaras tās var iegādāties arī Rīgā Krišjāņa Barona 31, kur 4. oktobrī plkst. 17.00 notiks Kipling somu prezentācija. Kreatīvais centrs atrodas Beļģijā, kurā ir vairāk Kipling somiņu nekā iedzīvotāju, toties veikali sastopami visās laika joslās un turpina iekarot modīgu aksesuāru mīļotāju sirdis. Kipling ir spilgts piemērs, kā globāla mēroga zīmols ir spējis saglabāt vienotu konceptu.

glory_l_fs   grapevine_fwr

Visiem dzīves posmiem un gadījumiem Kipling ērtās somiņas piestāv visām sievietēm, kuras ir aktīvas, dzīvespriecīgas un krāsainas. Daudzām no viņām Kipling kļuvis pat par dzīvesveidu, par ko liecina plašais uzticīgo klientu loks. To vidū ir arī pasaules mēroga VIP zvaigznes, kā Anna Kurņikova, Sāra Džesika Pārkere, Sandra Buloka, Nīderlandes, Spānijas karalisko ģimeņu pārstāvji un daudzi citi. Kipling paviesojies arī tādu seriālu kā Draugi, Sekss un lielpilsēta un citu seriālu un filmu aksesuāru krātuvēs. Zīmols ieguvis daudz starptautiskas atzinības, to vidū Kipling kvalitāti un dizainu augsti novērtējis American Vogue.

 

0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā

MarcusOreva

Marcuslit

ebuca.cc

Hilton


ienāktreģistrēties