Pasaki, kādas brilles tu valkā, un es pateikšu, kāds tu esi!
Safilo Grupas pārstāve Latvijā, Marija Frolova, 29.08.2007., 12:59Tā kā mēs katrs esam ļoti dažādi, tad arī brilles ir domātas dažāda tipa cilvēkiem. Safilo Grupas pārstāve Latvijā, Marija Frolova stāsta par dažādo brendu atšķirībām un īpatnībām.
Safilo Grupa - viena no vadošajām pasaules līderēm briļļu ietvaru dizaina veidošanā un ražošanā, arī Latvijā piedāvā pasaulslavenus un arī vēl ne tik atpazīstamu dizaineru radītus ietvarus.
Gucci brilles diktē modi - tās kalpo kā gaumes ceļvedis cilvēkiem, kas ļoti labi pārzina modi un orientējas tajā. Dubultā šuve, ko vēsturiski pielietoja sedlu izgatavošanā, kļuvusi par Gucci zīmola sastāvdaļu.
Dior zīmola ietvari ir piemēroti visa vecuma drosmīgām sievietēm, kas seko modes tendencēm. Iedvesmas avots dizaineriem ir optimisms, lukss un feminisms. Dioram ir raksturīgi lauzt tradīcijas, ietvaru stils atspoguļo romantisku feminismu uzsverot luksusu nevis ērtību.
Yves Saint Laurent (YSL) dizaineru radītās brilles ir paredzētas sievietēm un vīriešiem, kuri meklē ko „nemirstīgi” modernu ar augstās modes pieskārienu. Dizaineru radīto ietvaru stils iet līdzi laikam, tas ir klasisks, nemainīgs un ieturēts līdz galam.
Diesel ietvaru radītāju moto ir ”mūžīgi jauns” ("staying young forever”), „veiksmīgai dzīvei” (”for successfull living”), „Diesel sapņi” (”Diesel dreams”). Brilles radītas vīriešiem un sievietēm no 18-35 gadiem, to stils ir skarbs, uzkrītošs un dumpiniecisks.
Hugo Boss brilles radītas visu vecumu vīriešiem un sievietēm. Radīts biznesa cilvēkiem, kuri vēlas justies brīvi.
Giorgio Armani brenda ietvari radīti biznesa sievietēm un vīriešiem, kuriem ir svarīgi gūt panākumus darbā un kāpt pa karjeras kāpnēm. Līdz ar to, ietvaru stils ir strikts un stilīgs, taču ne ekstrēms.
Emporio Armani briļļu kolekcijai raksturīgs brīvs un atturīgs stils. Tās galvenokārt paredzētas dvēselē jauniem cilvēkiem, kam ir pašapziņa, kas droši pieņem lēmumus un kam ir savs skatījums uz dzīvi.
Marc Jacobs dizaineri ir tie, kas iedvesmo citus nevis seko kopējām tendencēm! Briļļu stils ir drosmīgs, moderns, tai pat laikā arī atšķirīgs no citiem.
MaxMara brenda ietvari ir klasiski un ar nemainīgu eleganci, domāti sievietēm no 30 līdz 50 gadiem.
Valentino briļļu ietvari radīti, iedvesmojoties no sarkanās krāsas un paredzēti visiem, kas grib būt ievēroti. Atšķiras no citu brendu ietvariem ar atšķirīgas formas, izmēra un krāsas modeļiem.
Bez pasaulslavenajiem brendiem Safilo Grupa piedāvā arī pašu dizaineru radītos brendus:
Safilo Grupā aktīvi atbalsta arī jaunos dizainerus un brendus. Šie četri arī ir iekļauti Gucci grupā:
Brilles pieejamas labākajos optikas veikalos.
Gucci brilles diktē modi - tās kalpo kā gaumes ceļvedis cilvēkiem, kas ļoti labi pārzina modi un orientējas tajā. Dubultā šuve, ko vēsturiski pielietoja sedlu izgatavošanā, kļuvusi par Gucci zīmola sastāvdaļu.
Dior zīmola ietvari ir piemēroti visa vecuma drosmīgām sievietēm, kas seko modes tendencēm. Iedvesmas avots dizaineriem ir optimisms, lukss un feminisms. Dioram ir raksturīgi lauzt tradīcijas, ietvaru stils atspoguļo romantisku feminismu uzsverot luksusu nevis ērtību.
Yves Saint Laurent (YSL) dizaineru radītās brilles ir paredzētas sievietēm un vīriešiem, kuri meklē ko „nemirstīgi” modernu ar augstās modes pieskārienu. Dizaineru radīto ietvaru stils iet līdzi laikam, tas ir klasisks, nemainīgs un ieturēts līdz galam.
Diesel ietvaru radītāju moto ir ”mūžīgi jauns” ("staying young forever”), „veiksmīgai dzīvei” (”for successfull living”), „Diesel sapņi” (”Diesel dreams”). Brilles radītas vīriešiem un sievietēm no 18-35 gadiem, to stils ir skarbs, uzkrītošs un dumpiniecisks.
Hugo Boss brilles radītas visu vecumu vīriešiem un sievietēm. Radīts biznesa cilvēkiem, kuri vēlas justies brīvi.
Giorgio Armani brenda ietvari radīti biznesa sievietēm un vīriešiem, kuriem ir svarīgi gūt panākumus darbā un kāpt pa karjeras kāpnēm. Līdz ar to, ietvaru stils ir strikts un stilīgs, taču ne ekstrēms.
Emporio Armani briļļu kolekcijai raksturīgs brīvs un atturīgs stils. Tās galvenokārt paredzētas dvēselē jauniem cilvēkiem, kam ir pašapziņa, kas droši pieņem lēmumus un kam ir savs skatījums uz dzīvi.
Marc Jacobs dizaineri ir tie, kas iedvesmo citus nevis seko kopējām tendencēm! Briļļu stils ir drosmīgs, moderns, tai pat laikā arī atšķirīgs no citiem.
MaxMara brenda ietvari ir klasiski un ar nemainīgu eleganci, domāti sievietēm no 30 līdz 50 gadiem.
Valentino briļļu ietvari radīti, iedvesmojoties no sarkanās krāsas un paredzēti visiem, kas grib būt ievēroti. Atšķiras no citu brendu ietvariem ar atšķirīgas formas, izmēra un krāsas modeļiem.
Bez pasaulslavenajiem brendiem Safilo Grupa piedāvā arī pašu dizaineru radītos brendus:
- Oxydo radīts aktīviem jauniešiem vecumā no 18 līdz 35 gadiem, spēlējoties ar krāsu, formu, izmēru, radīti moderni un pamanāmi modeļi;
- Bluebay kolekcijā katrs var atrast kaut ko sev, lai gan tā, galvenokārt, paredzēta jauniešiem;
- Safilo brilles ir radītas tiem, kam nav tik svarīgi sekot līdzi visām modes izmaiņām un aktuālajiem stiliem;
- Carrera piedāvā ietvarus sportiskiem cilvēkiem vecumā no 20 līdz 50 gadiem.
Safilo Grupā aktīvi atbalsta arī jaunos dizainerus un brendus. Šie četri arī ir iekļauti Gucci grupā:
- Stella McCartney ietvariem ir īpašs un neatkārtojams stils, paredzēts tiem, kas vēlas ko īpašu;
- Alexander McQueen ietvari krasi atšķiras ar savu neparasto materiālu un negaidīto formu;
- Bottega Veneta rada ietvarus bez uzkrītošiem logo. Viņu moto ir: ”kad jūsu pašu iniciāļi ir pietiekoši...”( ”When your own initials are enough”…);
- Boucheron brilles ir kā rota elegantajiem, kam patīk lukss un izsmalcinātība.
Brilles pieejamas labākajos optikas veikalos.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
MarcusOreva
Marcuslit
ebuca.ccHilton