Uzsāk džinsu akciju „Gribi jaunus? Atdod vecos!”
Iveta Balode Sabiedrisko attiecību aģentūra „IBKK”, 17.02.2006., 10:47Zviedru bērnu apģērbu zīmols PO.P (Polarn O.Pyret) uzsāk džinsu kalna mēnesi, no 16. februāra līdz 16. martam, aicinot bērnus līdz 12 gadu vecumam nest savus vecos džinsus uz PO.P veikalu tirdzniecības centrā „Mols” un saņemt 20% atlaidi jaunu džinsu iegādei.
Džinsa auduma apģērbs ir viens no iecienītākajiem skolas vecuma un pirmsskolas bērnu vidū gan kā apģērbs bērnu dārza apmeklējumam, gan arī kā brīvdienu apģērbs kā meitenēm tā zēniem. Iestājoties siltākam laikam, džinsi ir ērts un universāls apģērbs rotaļām svaigā gaisā.
Gaidot pavasara atnākšanu, PO.P aicina veidot džinsu kalnu, kas palīdzēs sagādāt prieku un padarīt ērtāku ikdienu tiem Latvijas bērniem, kuru dzīvē ērtību ir mazāk - džinsu mēneša laikā savāktais kalns kā humānā palīdzība tiks nodots Latvijas Sarkanajam Krustam.
Zviedrijas augstākās kvalitātes vadošais bērnu un vecāku apģērbu zīmols PO.P savu darbību Latvijā sāka 2005. gada 19. augustā.
Kopš 1976. gada PO.P koncepta veikalu tīklā visā pasaulē darbojas 55 veikali.
PO.P apģērbi pauž to filozofiju, kura raksturo Zviedrijas īpašo filozofiju bērnu apģērbu kontekstā, proti, apģērbam jāatbilst valkātāja vajadzībām pēc vienkāršības, komforta, skaistuma, kvalitātes un klasiska dizaina.
PO.P veikalu koncepta autors ir arhitekts Tomass Sandels (Tomas Sandell). Koncepta centrā ir bērns, līdz ar to viss pakļauts bērna vajadzībām un drošībai. Turpat visos veikalos ir rotaļu zona, kur bērniem spēlēties, kamēr vecāki iepērkas.
Tiesības uz PO.P zīmolu Baltijas valstīs pieder SIA SVED-BALTIC TRADING.
Gaidot pavasara atnākšanu, PO.P aicina veidot džinsu kalnu, kas palīdzēs sagādāt prieku un padarīt ērtāku ikdienu tiem Latvijas bērniem, kuru dzīvē ērtību ir mazāk - džinsu mēneša laikā savāktais kalns kā humānā palīdzība tiks nodots Latvijas Sarkanajam Krustam.
Zviedrijas augstākās kvalitātes vadošais bērnu un vecāku apģērbu zīmols PO.P savu darbību Latvijā sāka 2005. gada 19. augustā.
Kopš 1976. gada PO.P koncepta veikalu tīklā visā pasaulē darbojas 55 veikali.
PO.P apģērbi pauž to filozofiju, kura raksturo Zviedrijas īpašo filozofiju bērnu apģērbu kontekstā, proti, apģērbam jāatbilst valkātāja vajadzībām pēc vienkāršības, komforta, skaistuma, kvalitātes un klasiska dizaina.
PO.P veikalu koncepta autors ir arhitekts Tomass Sandels (Tomas Sandell). Koncepta centrā ir bērns, līdz ar to viss pakļauts bērna vajadzībām un drošībai. Turpat visos veikalos ir rotaļu zona, kur bērniem spēlēties, kamēr vecāki iepērkas.
Tiesības uz PO.P zīmolu Baltijas valstīs pieder SIA SVED-BALTIC TRADING.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
Marcuslit
ebuca.ccHilton
Ojwdjiowkdeofjeij ifsfhoewdfeifhweui hieojkaskdfwjfghewejif eiwhfufdawdijwehfuihewguih jeifjeweijeruigherug hc.lvJeffreycaf