Ford PowerShift divsajūgu pārnesumkārba tagad pieejama arī kopā ar dīzeļdzinējiem

Laura Jēgere, 10.08.2010., 20:02

- Ford Kuga ar jaudīgāko TDCi dīzeli un PowerShift;
- Parocīga un piemērota krosovera ekspluatācijas apstākļiem;
- Ford modeļu skaits ar PowerShift sasniedz četrus

Turpinot jaunās divu sajūgu pārnesumkārbas PowerShift ieviešanu, Ford papildinājis sportiskā krosovera Kuga modeļu izvēli ar jaunu versiju. Tā apvieno 2,0 litru Duratorq TDCi dīzeļdzinēju un PowerShift sešpakāpju automātisko transmisiju.

Par 20% lielāka jauda

Ford Kuga

Uzlabotais Ford Kuga pieejams ar jaunu, spēcīgu 163 ZS 2,0 litru Ford Duratorq TDCi dīzeļdzinēja versiju. Pateicoties par 20 procentiem palielinātajai maksimālajai jaudai, jaunais 163 ZS dzinējs automobilī Kuga nodrošina ievērojami labāku veiktspēju. Maksimālais ātrums ir palielināts no 180 līdz 195 km/h, bet paātrinājums no 0-100 km/k ir samazināts no 10,7 līdz 9,6 sekundēm. Lai gan ar 163 ZS Duratorq TDCi dzinēju aprīkotā automobiļa jauda ir palielināta, jaunais modelis sasniedz 6 litru degvielas patēriņu uz 100 km kombinētajā ciklā*, kas ir par 6 procentiem labāks rādītājs.

Zemāki izmeši kā jebkad

Automobilim Ford Kuga nonākot tirdzniecībā, tas kompakto SUV automobiļu klasē ieviesa jaunus degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma standartus, un jaunie modeļi turpina šo tradīciju. Priekšējo riteņu piedziņas (FWD) Kuga modelis ar jauno 140 ZS 2,0 litru Duratorq TDCi dzinēja versiju rada vien 156 g/km CO2 izmešu, bet 140 ZS un 163 ZS visu riteņu piedziņas (AWD) modeļi ar manuālo transmisiju – 159 g/km CO2 izmešu, kas, salīdzinājumā ar iepriekšējo 136 ZS dzinēju, ir par 6 procentiem mazāk.

Pirmais krosovers ar PowerShift transmisiju

Kuga ir pirmais transportlīdzeklis savā klasē, kas piedāvā moderno dubulta sajūga automātisko transmisiju, turklāt tagad tam piemīt priekšrocības arī efektivitātes ziņā, ko nodrošina Ford PowerShift transmisija. Autovadītājiem, kas vēlas iegūt nepārspējamu veiktspēju, uzlabotais Kuga klāsts joprojām būs pieejams ar 200 ZS 2,5 litru Duratec benzīna dzinēju un sešpakāpju manuālu vai piecpakāpju automātisku transmisiju.

Ford PowerShift – braukšanas prieks un ekonomija

Ford Powershift

Ford PowerShift ir moderna dubulta sajūga transmisija, kas apvieno manuālas transmisijas efektivitāti, optimizētu pārnesumu attiecību un braukšanas prieku ar standarta automātiskās transmisijas vienmērīgo darbību un vieglo lietošanu. Ar automātisko transmisiju aprīkotajos automobiļos tās efektivitāte ļauj abiem Kuga TDCi PowerShift modeļiem sasniegt klasē labāko degvielas ekonomiju un CO2 izmešu daudzumu – 6,8 litru degvielas patēriņš uz 100 km* un 179 g/km CO2 izmešu.

Automātiskais vai manuālais režīms

Automobilī Kuga transmisiju iespējams lietot kā tradicionālu automātisko transmisiju – ar normālu sviru viduskonsolē, kas aprīkota ar standarta P, R, N un D pārnesumiem. Kad transmisijas svira ir pārslēgta D pārnesumā (Drive), to iespējams pārvietot uz paralēlo rindu pa labi, aktivizējot daudz atsaucīgāko sporta režīmu un ļaujot autovadītājam pašam pārslēgt pārnesumus.

Sevišķi piemērota Kuga ekspluatācijas apstākļiem

Ford PowerShift transmisija ir veidota, lai darbotos daudz efektīvāk kā citas līdzīgas dubulta sajūga transmisijas, turklāt ar tādu pārnesumu attiecību, kas optimizēta degvielas taupīšanai. Transmisija ir aprīkota ar vairākām inteliģentām funkcijām, kas padara to īpaši piemērotu izaicinošākiem braukšanas apstākļiem, ar kādiem bieži sastopas Kuga īpašnieki, piemēram, stāvēšana kalnā un atpakaļ ripošanas novēršana.

Ford modeļi ar PowerShift – dinamiski un ekonomiski vienlaikus

Ford PowerShift transmisijas plašais iespēju diapazons ļauj to savienot ar sevišķi efektīviem un dinamiskiem dzinējiem, piemēram, 2,0 litru EcoBoost benzīna turbodzinēju. Šis 203 ZS (149 kW) dzinējs tiek uzstādīts uzlabotajam Ford Mondeo, kā arī jaunās paaudzes Ford S-Max un Galaxy modeļiem. Pie tam EcoBoost dzinējiem PowerShift transmisija tiek uzstādīta kā standartaprīkojums, bet kā papildaprīkojums tā pieejama 2.0 litru Duratorq TDCi 140 un 163 ZS (103 un 120 kW) versijām. Ar šīm spēka pārvada kombinācijām Mondeo nodrošina vidējo degvielas patēriņu tikai 5,6 l/100km* un vidējo CO2 izmešu daudzumu 149 g/km.


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā

Marcuslit

ebuca.cc

Hilton

Ojwdjiowkdeofjeij ifsfhoewdfeifhweui hieojkaskdfwjfghewejif eiwhfufdawdijwehfuihewguih jeifjeweijeruigherug hc.lv

Jeffreycaf


ienāktreģistrēties