Kabrioleta jumts un lambda zonde salaboti
Deniss Fedotovs (deni2s), 12.07.2008., 17:14Šodien veiksmīgi dabūju mašīnu no Wess Select servisa.
Tā kā vakar no rīta man (ok, man nē, bet manam BMW Z3) nobeidzās mufta (uzvārījās dzesēšanas šķidrums, jo ventilators negriezās, labi ka galva vesela) plus vēl pēc sauļošanās Jūrmalā (šoreiz es biju tas, kas sauļojās, nevis Z3) 5 minūtes nočakarējos ar kabrioleta elektrisko jumtu, kurš neparko negribēja vērties vaļā, tad neizturēju un sāku apzvanīt servisus, kur varētu salabot jumtu, jo tas sāka palikt diezgan kaitinoši, ka reizēm tas verās vaļā un reizēm nē. Cik lasīju ārzemju forumos, tad daudziem ir tāda problēma, bet neviens īsti nezin, kas par vainu.
Sāku ar Permalat, kur man ieteica piebraukt tikai pēc tam, kad jumts vispār būs nočakarējies. Latbemā man paziņoja, ka viņi ar to vispār nenodarbojoties, lai pazvana kādam servisam, kurš specializējas uz kabrioletiem. Paši gan nevienu nezināja nosaukt. Pazvanīju uz visdārgāko, bet arī viskrutāko BMW servisu - Wess Select. Izskaidroja, lai tik vedot uzreiz, apskatīšoties, dārgākais varētu būt 70 Ls, jo redz tagad esot akcija - 50% atlaide darbam un 15% atlaide detaļām.
Aizbraucu (kā jau no Jūrmalas - šortos un puķainā kreklā), mani tik laipni un atsaucīgi pieņēma un visu izskaidroja, ka sarunājām, ka viņi man arī lambda zondi nomainīs. Pirms pāris mēnešiem pērkot mašīnu, turpat pie viņiem tika veikta diagnostika, kur dators uzrādīja lambda zondes defektu, tāpēc vēl dabūju 100 Ls atlaidi mašīnai. Oriģinālā lambda zonde maksājot 156Ls, bet sarunāju, ka ieliks neoriģinālo Hellas par 70 Ls (lai gan sākumā man teica, ka 85). Beigu beigās šodien aizbraucu pēc mašīnas un par visu kopā (lambda zonde+jumta remonts/profilakse) samaksāju Ls 143,09, kas ir daudz mazāk, kā es biju rēķinājies. Bez atlaidēm būtu bijis 200 Ls (ar tādu summu rēķinājos). Patīkami :)
Kabrioleta jumtam esot patīrīti un nomainīti daži releji, ieeļļots un tagad iet kā pa sviestu. Teicās, ja būs problēmas, tad esot vēl pāris releji jānomaina, kuri maksā ap Ls 8 katrs - tomēr 11 gadi nokalpojuši. Esot bijusi arī eļļa pārāk daudz hidraulikā salieta, laikam iepriekšējais īpašnieks pārcentās. Katrā ziņā solīja, ka tuvākajos gados nekādām problēmām ar jumtu vairs nevajadzētu būt.
Par lambda zondi - mazliet izbraukājos pa Zolitūdi, Imantu, aizbraucu līdz mājām, tāda sajūta, ka motors tagad mierīgi iet uz mazākiem apgriezieniem. Ja agrāk, lai pārslēgtu ātrumu līgani, bez raustīšanās, es to darīju uz 1700 apgriezieniem, tad tagad ir sajūta, ka to var darīt uz 1500. Nu pabrauks vairāk, tad jau manīs, kā būs. Ceru uz degvielas ekonomiju, lai gan citi saka, ka būšot otrādāk - ēdīšot vairāk. Skatīšos, jo pagaidām ēd tīri ok - 10L uz 100 km, kas, manuprāt, priekš 2,8 L motora ir ļoti ok. Vienīgi aizdomīgi liekas, ka ēd 10 L uz 100 km neatkarīgi no tā, vai braucu pa pilsētu, vai nē. Dzīvosim redzēsim :)
Muftu gan laikam būs jāmaina, jo pagaidām man uztaisīja, ka tā visu laiku griežās, taču man nepatīk troksnis, ko tā rada. Būs jāpameklē kāda lietota vietā. Bet ar to var nesteigties, tas var pagaidīt arī nākamo sezonu. Pirmdien laikam mainīšu eļļu, tikai jāizvēlas labākā.
Sāku ar Permalat, kur man ieteica piebraukt tikai pēc tam, kad jumts vispār būs nočakarējies. Latbemā man paziņoja, ka viņi ar to vispār nenodarbojoties, lai pazvana kādam servisam, kurš specializējas uz kabrioletiem. Paši gan nevienu nezināja nosaukt. Pazvanīju uz visdārgāko, bet arī viskrutāko BMW servisu - Wess Select. Izskaidroja, lai tik vedot uzreiz, apskatīšoties, dārgākais varētu būt 70 Ls, jo redz tagad esot akcija - 50% atlaide darbam un 15% atlaide detaļām.
Aizbraucu (kā jau no Jūrmalas - šortos un puķainā kreklā), mani tik laipni un atsaucīgi pieņēma un visu izskaidroja, ka sarunājām, ka viņi man arī lambda zondi nomainīs. Pirms pāris mēnešiem pērkot mašīnu, turpat pie viņiem tika veikta diagnostika, kur dators uzrādīja lambda zondes defektu, tāpēc vēl dabūju 100 Ls atlaidi mašīnai. Oriģinālā lambda zonde maksājot 156Ls, bet sarunāju, ka ieliks neoriģinālo Hellas par 70 Ls (lai gan sākumā man teica, ka 85). Beigu beigās šodien aizbraucu pēc mašīnas un par visu kopā (lambda zonde+jumta remonts/profilakse) samaksāju Ls 143,09, kas ir daudz mazāk, kā es biju rēķinājies. Bez atlaidēm būtu bijis 200 Ls (ar tādu summu rēķinājos). Patīkami :)
Kabrioleta jumtam esot patīrīti un nomainīti daži releji, ieeļļots un tagad iet kā pa sviestu. Teicās, ja būs problēmas, tad esot vēl pāris releji jānomaina, kuri maksā ap Ls 8 katrs - tomēr 11 gadi nokalpojuši. Esot bijusi arī eļļa pārāk daudz hidraulikā salieta, laikam iepriekšējais īpašnieks pārcentās. Katrā ziņā solīja, ka tuvākajos gados nekādām problēmām ar jumtu vairs nevajadzētu būt.
Par lambda zondi - mazliet izbraukājos pa Zolitūdi, Imantu, aizbraucu līdz mājām, tāda sajūta, ka motors tagad mierīgi iet uz mazākiem apgriezieniem. Ja agrāk, lai pārslēgtu ātrumu līgani, bez raustīšanās, es to darīju uz 1700 apgriezieniem, tad tagad ir sajūta, ka to var darīt uz 1500. Nu pabrauks vairāk, tad jau manīs, kā būs. Ceru uz degvielas ekonomiju, lai gan citi saka, ka būšot otrādāk - ēdīšot vairāk. Skatīšos, jo pagaidām ēd tīri ok - 10L uz 100 km, kas, manuprāt, priekš 2,8 L motora ir ļoti ok. Vienīgi aizdomīgi liekas, ka ēd 10 L uz 100 km neatkarīgi no tā, vai braucu pa pilsētu, vai nē. Dzīvosim redzēsim :)
Muftu gan laikam būs jāmaina, jo pagaidām man uztaisīja, ka tā visu laiku griežās, taču man nepatīk troksnis, ko tā rada. Būs jāpameklē kāda lietota vietā. Bet ar to var nesteigties, tas var pagaidīt arī nākamo sezonu. Pirmdien laikam mainīšu eļļu, tikai jāizvēlas labākā.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.
DimaSax
ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .lada_detal_vlmt
consists of the book itselfBatteriescwr