Informācija par pasākumu
Norises laiks: 30.septembris, 2009, trešdiena , 1.10. izrāde 19:00 (ieeja no plkst. 18:00). Pirms izrādes un starpbrīžos darbosies kafejnīca.
Ieejas maksa: Biļetes kino “Rīga” un Biļešu servisa kasēs, kā arī www.bilesuserviss.lv . Biļešu cenas no 4 līdz 6 lati
Plašāk: UZ LIELĀ EKRĀNA – KRIEVU BALETA ZELTA PROGRAMMA
SLAVENAIS
SANKTPĒTERBURGAS MARIJAS TEĀTRIS
DONS KIHOTS
LUDVIGS MINKUSS
Vispazīstamākā un dzīvespriecīgākā "Dona Kihota" adaptācija uz kino "Rīga" lielā ekrāna 1. oktobrī plkst. 19:00.
Baleta izrāde filmēta īpaši demonstrēšanai pasaules kinoteātros.
Balets 4 cēlienos ar prologu
Mūzika: Ludvigs Minkuss
Librets: Mariuss Petipā, pēc Migela de Servantesa romāna motīviem
Horeogrāfs: Aleksandrs Gorskis pēc Mariusa Petipā horeogrāfijas. (Čigānu un
Austrumu deju horeogrāfe - Ņina Aņisimova)
Diriģents: Pāvels Bubeļņikovs
Scenogrāfi: Aleksandrs Golovins un Konstantīns Korovins
Kostīmu mākslinieks: Konstantīns Korovins
Gaismu mākslinieks: Igors Suvorovs
Izrādes garums: 2 stundas 40 minūtes.
Lomās:
Vladimirs Ponomarjevs Dons Kihots
Antons Lukovkins Sančo Pansa
Igors Petrovs Lorenco
Oļesja Novikova Kitrija
Leonīds Sarafanovs Bazils
Vladimirs Ļepejevs Gamašs
Andrejs Merkurjevs Espada
Balets "Dons Kihots" pazīstams ar raibo varoņu ansambli, kas savas personības un emocijas atklāj ar atšķirīgas horeogrāfijas palīdzību. M. Petipā versija par "Donu Kihotu" ar L. Minkusa mūziku ir šī stāsta interpretācijas baletā standarts, kurā iekļauts populārais virtuozais pas de deux, kas neskaitāmas reizes izpildīts kā koncertnumurs.
""Dona Kihota" uzvedumi Kirova teātrī man vienmēr sagādā neizmērojamu patiku. Es ikreiz izbaudu Vahtangova akadēmijas studentu donam Kihotam izpildīto lugu pirms vējdzirnavu ainas. Studenti bija apburoši arī kā divpadsmit kupidoni kordebaleta ietvaros sapņa ainā." Ballet Magazine
"Sarafanovs bija tehniski nepārspējams no sākuma līdz beigām, un bija līdzvērtīgs partneris Novikovai. Neapšaubāmi, viņš ir viens no virtuozākajiem vīriešu dejotājiem pasaulē šobrīd. Nevainojamās Sarafanova dubultapgriezienu sērijas en l'air, kas mijās ar multiplām piruetēm grand pas de deux bija satriecošas, tāpat kā viņa grands jetes en manege." Ballet Magazine
"Pārsteidzoši enerģisks… klasiskais balets tā brīvākajā un dzīvespriecīgākajā izpausmē!" San Francisco Chronicl